Sabah alarmın sesi beni zorda olsa kaldırmayı başardı.Aslında bugün okula gitmek istemiyordum.Ama mecburdum.Çünkü sınavım vardı.Ben tüm okul hayatım boyunca herzaman başarılı bir öğrenciydim.Hemen dolabımın önüne geçtim.Beyaz salaş bir t-shirt giydim ve altına gri bir pantolon şeklindeki taytımı giydim altına siyah topuklu botlarımı giydim ve bordo bir boyunluk taktım.Ve elime pudra renkte olan çantamı aldım ve hemen omzuma taktım.Saçlarımıda hafif dalgalı yaptım. (Kıyafet medyada) sonra hemen evden çıktım.Annem kahvaltı yapmam için ısrar etsede okula geç kalacağım için isteğini kibarca geri çevirdim.Ama hatrını kırmak istemediğimden ağzıma bir iki lokma birşeyler aldım.Sonra hızlı adımlarla evden çıktım.
*********
Okul bahçesinin önüne geldiğimde her zaman yaptığım gibi güvenlik amcaya "Günaydın" dedim.Oda bana aynı şekilde güler bir ses tonu ile "Günaydın" dedi.Bende karşılık vererek gülümsedim.Sonra okulun popüleri olan Ercan herzamanki yakışıklılığı ile okul bahçesinde arkadaşlarıyla birlikte sohbet ediyordu.Beni görür görmez hemen şöyle bir süzdü beni baştan aşağıya. O kadar heyecanlanmıştımki ne yapacağımı bilmiyordum...Çünkü bana bakması hoşuma gidiyordu.Galiba ondan hoşlanıyordum.Duygularıma engel olmak konusunda pek başarılı değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ SEVGİ MELEĞİ
Teen Fiction'Sevmek herşeyin aynı olması demek değildir bayım'