Taksiden indim ve bagajda olan bavullarımı taksiciden alıp hemen zili çaldım Nuran Teyze kapıda karşıladı beni.
"Hoşgeldin Açelya"
"Hoşbuldum Nuran Teyze"
"Nasılsın?"
"İyiyim Nuran Teyze sen?"
"Bende iyiyim ,teşekkür ederim"
Ve bende gülümsedim saat 10:56 idi.Acayip uykum vardı. İçeri girdiğimde Ercan bana "Hoşgeldin" dedi.Bende yüzüme çevirdim ve cevap vermedim.Sonra Ece nin yanına gittim ve kucaklaştık.Sonra Nuran Teyzeye nerede yatacağımı sordum.Oda Ece ile birlikte kalacağımı söyledi.Çok mutluydum dedikodu yapacağız.İhihihi.Ece ile birlikte odasına çıktık odası çok güzel denebilecek kadar güzeldi.Hemen yatağının üstüne atladım.Çok rahattı yatağı.Sonra birden esnedim.Ece de o sırada bana bakıyordun birden esnemeye başladı oda.Sonra ikimizde kıkırdadık.
"Ece benim uykum var zaten saatte 11 e geliyor."
"Tamam neyse bugün gıybet yapamadık." dedi ve ikimizde gülmeye başladık.Sonra kırmızı bavulumdan gece giydiğim şirin tulumumu giydim.(Tulum medyada) Ve hemen yatağa girip yattım.*****************************
Sabah kalktığımda heryerimin uyuştuğunu farkettim ama sadece kolum uyuşmuştu çünkü gece farkında olmadan kolumun üstüne yatmıştım kangren olsam yeridir.Kalktığımda yanımda Ece de yatıyordu.İlk şaşırdım birlikte yatmışız gece.Hafif güldüm.Sonra parmak ucunda aşağıya indim.Bu eziyet sırf Ece uyanmasın diye.Salona gittiğimde Ercan koltukta uzanmış yatıyordu.İlk garip geldi koltukta yatması çünkü koskocaman odası varken insan neden oturma odasındaki koltukta yatsınki.Üşüdüğü anlaşılır şekilinde bir pozisyondaydı.Bende koltuğun üzerinde bir battaniye vardı bende onu tam üzerine örtecekken korkmuş olacakki birden yere düştü bende korktum.Sonra hemen kıkır kıkır gülmeye başladım sonra benden öcünü almak için benide kendine doğru çekti ve gıdıklamaya başladı.Bir anda o benim üzerime çıktı yerde bir kaç kez yuvarlandık sonra en son o benim üstümde kaldı ve o an gözlerimizi çok ayrıntılı bir şekilde görüyorduk çünkü o kadar yakındık ki.Sonra biraz daha yaklaştı dudaklarımız ve birazdaha derkeeennnn....
Ece 'nin sesi duyuldu:
"İsterseniz geri çıkabilirim. Yada siz yukarı çıkın."
"Saçmalama Ece sadece birbirimizden öç aldık." dedim.Ercanda kafasını onaylarcasına salladı.
"O zaman neden hala bu pozisyondasınız?"
"Sana cevap vermekten" dedim ve hemen toparlandım ve ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ SEVGİ MELEĞİ
Teen Fiction'Sevmek herşeyin aynı olması demek değildir bayım'