18.Bölüm

2 0 0
                                    

Sabah uyandığımda Ercan yanımda yatıyordu.Fakat pozisyonumuz yanlış anlaşılır derecedeydi.Sonra bende Ercanı uyandırdım.
"Ercan uyan..!!!" dürttüm.
"Noldu aşkım" uykusunda söylendi bana.
"Kalkta bi pozisyonumuza bak" Hemen kalktı korkmuş gibi.Aşkım ne var onda benim ayağım senin kalçanın üstünde."
"İndir o zaman"
İndirdi.
"Hadi kalk kahvaltı yapalım."

********ERCANDAN*********
Aşağı inip kahvaltı yaptık.Açelya kahvaltılıkları toplarken mutfaktaki tezgaha arkası dönük bulaşıkları yıkıyordu.Bende arkasına geçip beline sarıldım.Ben ondan uzun olduğum için başımı eğip onun omzuna koydum.
"Aşkım ne oldu?" dedi.
"Birşey olmadı bebeğim.Sadece kokunu ezberliyorum." dedim.
"Halen daha alamadın mı kokumu?"
"Ezberledim ama günden güne daha güzel kokuyorsun."
Güldü.Sonda omzuna bir öpücük kondurarak ona yardım etmeye sofrayı toplamaya gittim.

******3 YIL SONRA******
Annem ve babam 1 yıl önce gelmişler artık herşey eskisi gibi olmuştu.Ercan ile sevgili olduğumu biliyorlardı ve artık bunun adını koymak istiyordu annem ve babam.Bir tarih alındı Salı akşamı beni istemeye geleceklerdi Ercan Nuran Anne ve Ece.Evet Nuran Anne diyorum çünkü ben onun geliniyim sayılırım.Annem ağlıyordu.Bende ona teselli veriyordum.İstemeye neredeyse tüm sülaleler arkadaşlar gelicekti.Salı güni gelip çattı kapıya baktığında damat tarafı kapıtaydı ben diyeyim 20 kişi siz diyin 30kişi ama hepsini evden içeri almadık tabi.Bizi camdan izleyenlermi dersiniz.Kapıdan dinleyenmi dersiniz.Çok kalabalıktı ev.Sonra ben hazırladım çok güzel bir elbise giymiştim.Aynı böyleydi

Ercan donakalmıştı güzelliğime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ercan donakalmıştı güzelliğime.He bu arada okul bitti mezun olduk Ercanla aynı sene.Beni Ercanın dayısı isteyecekti.Ben kahveleri getirdim.Ercanın kahvesine bol tuz ve bol acı kattım.Ne olacağını bilmiyordum.Diğer kahvleri istenilen şekilde yaptım.Sonra kahveleri içeri götürdüm.Herkese kahvelerini verdikten sonra Ercana kendine ait özel kahvesini verdim.Üstünde "private" yazıyordu.Aldı içti bir yudum aldı.Yüzü çok fena olmuştu.Herkes kahkaha atmaya başladı.Bende güldüm tabi.Birazda üzülüyordum.Sonra beni şaşırtan bir olay oldu.Bir dikişte işti hepsini ben çok güldüm.Oda bana sen göreceksin bakışı atıyordu.Sonra Ercanın dayısı konuştu.
"Sebebi ziyaretimiz belli.Gençler birbirini sevmiş beğenmiş.Bizede istemek düşer.Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız Açelyayı oğlumuz Ercan'a istiyoruz."
Annem ağlıyordu.Bana belli etmemeye çalışarak.Babam:
"Ee bizede kızımızı vermek düşer.Verdim gitti" Çok mutluydum artık evliliğin ilk adımındaydık.Sonra yüzükler takıldı ve bizim sülaleden dedem kesti kurdaleyi.Sonra büyüklerimizin elini öptük.En sonda Ercanla ben sarıldım.Bana alınan hediyeleri aldım.Cok güzeldi herşey.Sonra herkes alkışladı bizi.Sonra bool bol selfie yaptık.Herkes gittikten ve ev dağıldıktan sonra bende üstümü çıkarıp yatağıma yattım.Çok yorulmuştum ve çok uykum vardı.

KANATSIZ SEVGİ MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin