Uyandığımda Ercan yanımda yoktu.Nerde olduğuna bakmak için evi dolaştım.Fakat yoktu.Sonra bahçeye baktım.Oradaydı.Yanına gittim.Çimenlerde oturuyordu.Bende oturdum.Yer soğuktu havanın sıcak olmasına rağmen.Ercan'a baktım.Oda bana baktı.
"Neden geldin yanıma? Yer soğuk üşütürsün sonra."
"Sen neden oturuyorsun o zaman?"
"Ben otururum boşver"
Sonra başımı omzuna koydum.Oda başını başıma koydu.Sonra bana "seni seviyorum" dedi.Bende "bende seni seviyorum" dedim.Sonra "Hadi kalkalım hava serinleşti." dedi.Bende olur dedim ve içeri geçtik.Saat 23:56 olmuştu.Yeni uyanmama rağmen uykum vardı.
"Aşkım senin uykun var mı?" dedim.
"Ne dedin sen?" dedi.
"Uykun var mı dedim" dedim.
"Yok onu demiyorum ondan önce söylediğin."
"Heeee...Aşkım dedim."
"Bidaha söyle"
"Aşşkkımm" yağlandıra ballandıra söylemiştim.
"O aşkım diyen dudaklarından öpebilirmiyim?"
"Hayır"
"Ya hadi ama"
"Olmazz.."
"O zaman bende zorla öperim."
"Tabii yakalarsan" dedim ve koştum.Yatak odasına doğru.
Oda peşimden geliyordu.
Bende yatak odasının kapısı açtım ve yatağın üsrüne oturdum.Ve oturur oturmaz kapıyı açıp içeri Ercan girdi.
"Yakaladım." dedi ve kolumdan tutup havaya kaldırdı.Sonra dudaklarımı öpmeye çalıştı ama ben uzak tutuyordum kafamı.Fazla geriye gitmemden dolay dengede duramadım ve Ercanın kucağına düştüm.Sonra oda "Artık tamamen yakaladım." dedi ve beni öptü.Bende hemen ayağı kalktım.Çıkarsan üstümü değiştiricem dedim.Oda
"Ya sanki nolcak"
"Çok şey olur Ercan"
"Olmaz ya birşey"
"Evlenmeden olmaz" dedim herkesin lafı olan klasik cümleyi.
"İyi peki evlenelim bu dediklerinin hepsini sana ödeticem." dedi.Bende güldüm.
"Çıkarmısın artık?"
"Peki" dedi ve çıktı.
Bende tatlı ve güzel pijamalarımı giydim.Çok güzeldi pijamalarım.Aynı böyleydi.En sevdiğim pijamalarım.Kapıdan başımı çıkarıp Ercana seslendim.
"Ercaaann..!!"
Oda yukarı çıkıp yanıma geldi.
"Efendim aşkım?"
"Bi dk bekle aşkım"
Gidip battaniye ve yastık almaya gittim.
"Al bunları koltuğa ser yat."
"Ya ama aşkım"
"Aşkım yanımda yatcak halin yok ya"
"Niye olmasın? Ya birtanem lütfen."
"İyi o zaman, ama aramızda 2 metre olcak" çünkü yatak büyüktü.
"İyi tamam."
Odaya girdi ve hemen yatağa yattı.Bende yanına yattım.Ona arkamı dönmüştüm.Sonra koluma birşeyler çiziyordu.Gıdıklanıyordum.Hoşuma gidiyordu.Sonra bende gözlerimi kapatıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ SEVGİ MELEĞİ
Novela Juvenil'Sevmek herşeyin aynı olması demek değildir bayım'