11.Bölüm

2 0 0
                                    

Bana konum attıkları adrese gittiğimde Ece ile Ercan içeride oturmuş belliki beni bekliyorlardı.Onların yanına gittim.
Ercan:
"Sonunda gelebildin"
"Hoşgdin Açelya" dedi Ece.
"Hoşbuldum" dedim.
Bir sandalye çekip kibarca oturdum.Sonra Ercan garson çağırdı.Yanlız bir sorun vardı.Bu bayan bir garsondu.Göğüslerini çok belli eden bir gömlek giymişti.Altına siyah mini etek.Gerçekten çok etkileyiciydi.Çok güzel görünüyordu.Ercan'ın o kadına baktığını anlayınca sinirlenip olduğum yerden kalktım.Tekrar sinirle tuvalete gittim.Aynanın karşısına geçip kendime baktım.Aslında açık kumral renginde saçlarım renkli gözlerim vardı fiziğimde gayet normaldi.Tam bu sırada belimde bir el hissettim.Başımı kaldırıp baktığımda bunun Ercan olduğunu gördüm.Ne yapıyordu bu şimdi?
''Ercan bir sorunmu var ne yapıyorsun?"
"Sorun sensin ayrıca hiçbir şey senin kadar güzel değil.Kıskandın mı sen beni?"
"Hayır"
"Evet"
''Hayır"
"Evet"
"HAYIR DEDİM SANA"
"Peki öyle olsun."
Daha sonra içeri girdiğimde ışıkların kapalı olduğunu gördüm.Bir iki adım attıktan sonra ışıklar açıldı.Bir pankart asılmıştı üstünde "benimle çıkarmısın" yazıyordu ve bu yazının altınca Ercan ile benim yanyana çekilmiş olan fotoğrafımız vardı...Birlikte fotoğraf çekilmeyi çok severdik ikimizde Açıkçası ben şok neye uğradığımı şaşırdım bunun gerçek olabileceğini asla inanmazdım ama olmuştu sonra önüme geçip diz çöktü elinde bir kolye ile Bana çıkma teklifi etti adeta rüyadaymişim gibi hissettim.Olanlara hala inanamıyorum Bu gerçek olamaz demek istemiştim fakat olayı hiçbir şeye saptırmak istemedm direk evet dedim . Ercan da şaşırmış olacak ki birden bana sarıldı ve ben gene şok. Sonra bir alkış koptu ardından Ece yanımıza Gelip bizi tebrik etti Artık çıkıyorduk buna halen inanasım gelmiyordu ardından Herkesin içinde dayanamadık ve Ece ile ben ki özellikle de ben Çığlık atmaya başladık Çünkü bu anı Neredeyse 3 seneden beri bekliyorduk...

KANATSIZ SEVGİ MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin