10.Bölüm

6 1 0
                                    

Aslında hata bende ne diye gaza gelip onu öpmüştüm ki..??Of ben off...Uzun zamandır telefona bakmıyordum.Keşke bakmasaydım.4325 mesaj 287 cevapsız arama var oha abii....Herneyse saate baktığımda 14:05 idi..Yani bişeyler yapabilirim.Bugün günlerden pazar ,ne yapsam diye düşünürken aklıma birşey geldii..Ece ile avm ye gitmek.Evet evet bu iyi bir fikirdi..Hemen Eceyi aradım.
"Alo Ece nasılsın?"
"Eceye dediğin gibi banada bi nasılsın desen ölürdün zaten.."
Bu Ercanın sesiydi.
"Ece nerde ben Eceyi aradm seninle konuşmak için aramadm."
"Ece ile şuan kafedeyiz istersen gel."
"Sonsuzluğamı gideceğim adres ver bari"
"Ya bi kerede tersleme be.."
"İstediğimi terslerim istediğimi terslemem sa-na-ne" son kelimeyi vurgulayarak altına basa basa söylemiştim.
"Adresi sana kendi telefonumdan mesaj atarım"
Bu arada kolaylık olsun diye hopörlere almıştım telefonu.
"Hemen at"
"Tamam hemen triplenme"
"Kim triplenmiş..!!?? Benmi?"
"Yok nenem"
"Fazla konuşmada kapat" dedim.
"Bay"
"Bay"
Tam telefonu kapatacakken Ercan 'ın sesini duydum.Ece ye birşeyler anlatıyordu.
"Ece ben galiba ............  seviyorum"
O arada maalesef annemin çığlığı yüzünden anlayamadım.Sonra hemen telefonu kapattım.Kafamda bir sürü soru işareti vardı.Acaba kimi seviyordu? Sevdiği kız onuda seviyormuydu? Peki madem birini seviyorsa beni neden öptü?Yoksa o benimi seviyordu? Yada benmi öyle düşünüyordum?Peki ben onu seviyormuydum? Tüm bu soruların cevabını öğrenme vakti geldide geçiyor.Biran önce verdiği adrese gidip birşeyler öğrenmem gerekiyor.Ama durduk yere söylersem Ece de dahil benden şüphelenebilirlerdi...

Bu bölüm biraz kısa çünkü sizi fazla merakta bırakmamak için kısa ve öz yazıyorum.

KANATSIZ SEVGİ MELEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin