Pohled Am:
Když Kája řekl že mu to nevadí tak mi spadl obrovský kámen ze srdce. Ale cítila jsem se tak divně. Cítila jsem pocit viny. Ale vždyť já za nic nemůžu. Já můžu za to že Honzu miluji!? Z přemýšlení nad tím co jsem udělala špatně mně vyvedl Kája: ,,Pujdeme natočit to video?" Já jsem se podívala na Honza a ten kývnul a objal mně jednou rukou kolem ramen. Šly jsme do pokoje kde to budeme natáčet. ,,Na videích vypadá větší." řekla jsem a prohlížela jsem si pokoj. Honza s Karlem pak připravovali kameru a světla. Já jsem je při tom vyfotila a fotku jsem dala na instagram s popiskem: Na kanále @kovy_gameballcz bude video se mnou a @ment97! Máte se na co těšit! Fotku jsem zveřejnila a šla jsem se věnovat klukům. ,,A co vlastně budeme točit?" zeptala jsem se. ,,Nikdy jsem, tam jde o to že..." Nenechala jsem ho domluvit a uraženě jsem řekla: ,,Ale já vím o co v "Nikdy jsem" jde. Já youtube sleduju, jestli to nevíš!" naštvaně jsem odešla z místnosti.
Pohled Honzy:
"...jestli to nevíš!" řekla naštvaně Am a odešla pryč. ,,To jsi jí nemohl nechat zareagovat?" řekl jsem a šel jsem za Am. ,,Am?" řekl jsem a rozhlédl jsem se po místnost. Am seděla na žildli u jídelního stolu. ,,Prosim tě nebuď na Karla naštvaná, vždyť sama víš jakej je to osel." objal jsem jí a vysadil jsem jí na stůl. ,,No jo ale on dělá jako kdybich byla z doby kamenný a neznala youtube." chvíli bylo ticho ,,Já jenom myslela že ví že sleduju youtube a hlavně že sleduju i jeho videa." sklopila pohled. Nevěděl jsem co jí na to říct. Tak jsem jí objal a dal jsem jí lehkou pusu do vlasů. Ona se mi podívala do očí. Její krásné modré oči. Tomu pohledu se nedalo odolat. Políbil jsem jí. Ona mně objala kolem krku. Ona mně začala líbat vášnivjeji. Odtáhl jsem se od ní. ,,Am víš že je tady Karel." řekl jsem a ona protočila očima. ,,Všecho zkazí." řekla nabručeně a já jsem jí sundal ze stolu. Vzal jsem jí kolem ramen a odešeli jsem zpátky za Karlem. ,,Hele Am já..." řekl Karel ale Am ho zastavila a řekla trochu naštvaně: ,,Radši buď zticha." Karel se na mně podíval tázavím pohledem a já jsem pokrčil rameny. ,,Tak jdem točit?" zaptal jsem se. ,,Jo já jenom dojdu pro vodu." řekl Karel. ,,Vem vodku, s vodou to nebude zábava. A když se opijeme tak budeš mít víc zhlédnutí. Přemýšlej trochu." řekla Am a Karel odešel. Sedli jsme si na naše židle před kameru a čekali jsme na Karla. Za chvíli přišel Karel s vodku a skleničkama. ,,Tak já to uvedu." řekl a já jsem se začal koukat do kamery. ,,Ahoj všichni, tady Kovy." řekl a a znovu se nadechl a pokračoval: ,,Jak už jste si mohli všimnout jsem tady s Mentem," ,,Čau!" řekl jsem ,,a s Am." ,,Ahoj!" řekla Am a Karel pokračoval. ,,Dnes budeme točit nikdy jsem a o co v tomhle videu pujde Mente?" zeptal se a já jsem začal mluvit. ,,Jde o to že vy jste nám na facebook psali různé věty které začínají na nikdy jsme třeba nepil krev a když jsme to náhodou udělali tak se napijeme naší alkoholickonealkoholické vodky." dopověděl jsem a Am nalila každému do skleničky. Já mezi tím hledal otázku. Podal jsem mobil Am aby větu přečetla. ,,Takže první věta je nikdy jsem nenaštval nějakého youtubera." všichni se napili. Takhle jsme točili asi dvě hodiny a pak už jsme byli dost opilí a tak to Karel ukončil. S Am jsme se s Karlem rozloučili a šli jsme domů. Doma už jsme si jen lehli a spali.Táááák je tu další část. Hvězdičkujte, komentujte a u další části. Vaše Anny...
ČTEŠ
Two Boys, One Girl (Kovy, Ment)
FanfictionAm - 20 let Kája - 21 let Honza - 21 let Am Dark je normální dívka. Od mala se zná s Kájou (Kovy). Ale jsou jen kamrádi. Jednoho dne jí Kája seznámí s Honzou (Ment) a celý život jí to obrátí vzhůru nohama. 100???? - ✔ 200???? - ✔ 300???? - ✔ 400...