- De ce crezi ca ti-as spune? intreaba.
- Nu stiu! spun in soapta si ma uit pe geam. Afara era bezna si nu mai era nici o masina inafara de noi. In jur era o sosea si pe langa era camp.
- Unde naiba suntem? intreb pentru mine. El a oprit masina brusc si fiindca aveam viteza mare m-am lovit cu cpul de geam. Esti nebun?
- Taci, ok? Nu mai pune intrebari stupide la care sti ca nu-ti raspund! tipa el.
- Dar cine a zis ca vorbeam cu tine? tip la randul meu.
- Cine mai e in masina asta inafara de mine?
- Eu. Vorbeam cu mine! tip.
- Nu mai tipa!
- Bine!
- Intepata! zice Danger in timp ce a tusit fals ca eu sa nu-l aud.
- Poftim? il intreb ca masina porneste.
- Ce?
- Ce-ai spus?
- Nimic. Acum auzi voci sau ce?
- Ha ha! Foarte amuzant! ii zic ironica.
Am mai mers cateva minute in liniste, dupa care el a parcat in fata unei vile. Era asa mare si frumoasa. Ma intreb de unde a avut bani sa o cumpere!
- Alo! Pamantul catre... cum te cheama? ma intreaba.
- De ce crezi ca ti-as spune? il intreb folosind replica pe care mi-a dat-o si el.
- Nu cred, sunt sigur ca imi vei spune. zice ranjind. Mi-am dat ochii peste cap si am iesit din masina. Ma indreptam spre usa cand cineva m-a intors si m-a impins in zidul casei.
- Imi spui? ma intreaba.
- Nu! zic incercand sa scap de acolo.
- Bine! spune strangandu-ma de gat.
- Da-mi drumul! Esti nebun? incerc sa-i dau mainile la o parte, dar nu reusesc. Jes...Jessica. Ma cheama Jessica. spun incet neputand sa mai respir.
- Ce nume frumos! La fel ca tine! zice dandu-mi drumul si zambind.
- Bipolar! soptesc cand el vrea sa intre.
- Ce? zice intorcandu-se la mine.
- Nimic. De ce crezi c-as fi spus ceva? il intreb intrand. El ma apuca de brat si ma trage inapoi.
- Nu sunt singurul care locuieste aici asa ca ai grija cum te porti! zice.
- Da, da! spun dandu-mi ochii peste cap.
- Intra! zice.
Am pasit inauntru. In fata mea era un hol lung si o scara care ducea la etaj. Aproape de scari pe partea stanga era probabil livingul, deoarece se auzea rasete. In partea dreapta cred ca era bucataria.
- Iti place? ma intreaba ranjind.
- Mda... dupa cum am zis, bipolar! spun incet.
- Poftim? ma intreaba enervandu-se.
- Calmeaza-te! ii zic.
- Nu o sa ma calmez pana nu-mi zici ce dracu indrugi acolo! tipa el.
- Bine! Am zis ca esti un nenorocit de bipolar! Esti multumit? tip. Apoi mi-am dat seama ca nu se mai auzea nimic din living. In acel moment el mi-a dat o palma si capul meu s-a intors. Am vrut sa-i mai zic ceva, dar usa de la bucatarie s-a deschis.
- Buna Justin! zice o femeie mai in varsta.
- Buna seara Olivia! spune acesta.
- Nu stiam ca poti fi si dragut! spun pentru mine.
YOU ARE READING
Danger
Hayran KurguO noapte O petrecere Curiozitate O greseala Oare va putea indrepta greseala pe care a facut-o? Se va schimba radical viata ei din acea seara?