Muhabbet amaçlı bir grubumuz var. Bu arada kore fanları dolu 😅. Hepinizi bekliyorum😊
Katılamak isteyen arkadaşlarım habibetugba kardeşime mesaj atabilirsiniz. 😊
Banyoya gidip hızlı bir şekilde duş aldım. Hemen çantamı hazırlayıp spor tarzda kıyafetler giydim.
Gözlüklerimi de alıp çıktım. Yukarıdan yine Galip abi sesleniyordu.
"Çok cool oldun Deniz Gökçer seni tebrik eder başarılarının devamını dilerim. " dedi Galip abi beğeni dolu sesiyle. Nerede benim alkış efektim?! Hah buldum 👏 👏👏
"Ah Galip abi bu her zamanki halim zaten! 😎 " Bu şey değil mi ya egosundan ölen kız? Bu egolu halimi dayanamamış olacak ki sinirli bir şekilde cevap verdi.
"Sana da iltifat etmeye gelmiyor. " dedi sitemle.
"Tamam da sus gene vıdı vıdı başladın konuşmaya. Yok mu senin kapatma düğmen? " dedim ben de sinirli bir şekilde. Bu halimden ders çıkarmış olacak ki masum bir sesle cevap verdi.
"Tamam sustum ya !!!"
Delirmeme az kaldı. Salona doğru cool adımlarla ilerliyordu Deniz. Bakalım ne olacaktı? Salona girmemle Muhammed ve Mustafa aynı anda ıslık çaldı. Ve sözlerine başladılar.
" Vayy! Yakıyorsun Denizzz! " dedikleri şey üzerine gülmeye başladım. Aslında şöyle diyeyim muhteşem bir şekilde sırıttığını.
"Prenses bu olmaz ya sonra herkes sana yan bakar başımı belaya sokma benim. 😂" dedi gülerek. Yüzümdeki sırıtış hala devam ediyordu.
"Ne prensesi oğlum hacı diyorduk hani birbirimize?! Bak olmuyor bunlar hatırlatırım! " dedim asabi bir sesle gülerek. Sonra abime dönüp şirin şirin bakmaya başladım.
"Ayy bana yan baksalar sen onları döver misin abişim benim ?? Yerim ben seniii😍" diyip eğilip yanağından yine sulu sulu öptüm.
"Deniz yapma şöyle!!! 😠" dedi kızdığını belli edercesine.
Önce Mustafa " Yürü be Deno cansın sen." dediğinde ben de "Aman canım her zamanki halim ama abartmaya gerek yok yani." dedim imalı imalı.
"Tamam ya susun anladık çok ama çok güzelim 😂" dedim. Şu an üçü de bana "Hele git şu köşede utan gel. Bizi yorma. Sana da iltifat etmeye gelmiyor ha!!!" bakışı attılar.Anladığım için oturdum abimin yanına oturup ona bakmaya başladım.
"Abi üstünü mü değiştirdin sen? " dedim ona bakarak . O da imalı bir sesle bana karşılık verdi bana.
"Valla canım içeride nasıl bir psikoloji yaşıyorsanız geldiğimde saçın karman çorman hayır zaten bonus gibi, sen ve Mustafa'nın üstü sırılsıklam, ve Muhammed Mustafa'yı gıdıkladığı öğrendikten sonra burayı terk etmeyi bile düşündüm yani anlayın artık!" dedi imayla bize bakarak. Adam haklı beyler bayanlar dağılın!
Ama biz böyleydik işte üzgün olsak bile gülerdik. Gülmek için sebeplerimiz olmasa bile üretirdik. Hani olur ya çok ciddi bir ortamda gülen bir iki kişi olur işte biz de onlardanız yani. Bizim her şeyimiz aynı, içtiğimiz süt bile aynı yani.
Her zaman yanımda oldular. İyi veya kötü fark etmez hep yanımdalardı. Zaten süt kardeşlerim oldukları için onlar bana helallerdi. Abim de yanımdaydı zaten. Mutluydum ve onlar yanımda olduğu sürece ve hep de mutlu olacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sindirella'nın Pembe Kramponu -DÜZENLEMEDE-
Spiritual~25.02.2017~ •Tüm telif hakları saklıdır. İzinsiz alınması halinde yasal işlem başlatılacaktır. ***** İnsanın ilk hücresi oluştuğunda kaderi yazılırmış alnına. Deniz'in de kaderi hüzün doluymuş demek ki... Öyle ya kırık kalbi düzelmemiş bir türlü...