~Özür Dilememeyi Öğren~

793 108 72
                                    

Kızlar harika bir grubumuz var. Bi de fazlacaaaa kore fanı var ya öğrendim Jimin kimdir Suga kimdir? 😂 Sonra kime hangi renk saç yakışıyor falan ohooo 😂. Hatta EXO diyorlar ama o da grup sanırsam bir şeyler öğrenmişim değil mi ya? Bu da bir şey. Hayır ben Mahmut Tuncer seven insanım gözünü seveyim 😂.

Böyle kahkaha atarak konuşuyoruz ya. Grubumuzun konseyi var. İsmini vermek istemiyorum Zeynep arkamdan konuşmuş. Zeynep adadan elendin. 😂😂 😂. Zeynep'in selamı var ayol unutmadan söyleyeyim. 😂😝

Ay Acun bey de bizim grupta bxjxğnşnxübdö. Öyle komik videolarımızı atıyoruz ki 😂.

Ayol kola içince kafa bulan kızlarız biz. (Bim ve A-101 kolası detaylar önemli! 😂). Asla Coca-Cola içmeyiz! İsraili boykot ediyoruz! Zalimler için yaşasın CEHENNEM!!! 😠

Öyle yani kahkahalarla okuyoruz mesajları. Bi de bir kaç kişi şey dedi işte numaram herkeste olmasın yani aslında herkes tanıdık sayılır. Kimi ablasını ya da arkadaşlarını getiriyor zaten benim de kendi arkadaşlarım var grupta. Güvenemiyorum diyorsanız hata yapıyorsunuz çünkü harika insanlar var grubumuzda. Ya var ya çirkin çıkan sesimize rağmen bağıra bağıra şarkı söyleyen insanlarız biz be😂. Benim sesim güzeldir 😎😎. Yazar ego vol 23837993728

Yani velhasıl kelam sizi de bekliyorum ya gelin hadi. Sen yoksan grubumuz bir kişi eksik demektir. Hadi ya gel sen de!

Katılamak isteyen arkadaşlarım Nagihanzel ablama mesaj atabilirisiniz ya da habibetugba kardeşime mesaj atabilirsiniz. 😊

Uzun oldu kusura bakmayın hemen bölüme geçeyim 🌹.

İTHAF İSTEYENLERİ UNUTTUM DA BURAYA TEKRAR YORUM BIRAKIRLARSA ÇOK MUTLU OLURUM 🌹.

⚽⚽⚽⚽ Savaş'tan ⚽⚽⚽⚽

"Deniz seninle bir şey konuşmam lazım!" Dedim hızlı bir şekilde. Aslında daha çok söyleyip kurtulmak istiyordum ya.

"Ben istemiyorsam?" Dedi cool bir ses tonuyla ardından bir adım geri çıkıp elindeki muşta olduğunu tahmin ettiğim şeyi feracesinin cebine koydu hemen. Muşta? Vay be!

"Ama önemli!" Dedim tedirgin bir şekilde ve konuşmaya devam ederek.

"Öncelikle az önceki olaydan ötürü senden af dilemeye geldim. Yani neden öyle bir şey yaptım onu da bilmiyorum. Ama konuşman gerçekten güzeldi. Önceden uzun bir hazırlık yaptığın belliydi. Çok uğraşmışsın ama değmiş gerçekten." Dedim ve ardından derin bir nefes verdim tekrar sıkıntıyla hala yere bakarken yüzündeki ukala gülümsemeyi anlamamak çok da zor olmamıştı benim için. Onun bu haline az da olsa sinirlenerek devam ettim sözlerime daha doğrusu Gizem'in sözlerine. Evet evet yanlış anlamadınız şu an kulağımda kulaklık vardı ve Gizem bana oradan söylemem gereken sözleri söylüyordu. Ne yani tamam avukat olacağız ama bu kadar kibarlık beni aşar yani! Acaba Deniz bizim üniversitede hangi bölümü okuyacak?

Sindirella'nın Pembe Kramponu -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin