Selamünaleyküm kore dolu grubumuza bekliyorum.
Arkadaşlar kitabı önceden birkaç defa düzenlemeye aldım ama bu sefer genel bir düzenleme olacak yani uzun süre boyunca burada olmayabilirim. 💔 😞 Belki bölüm atarım ama okullar açıldı bakalım hayırlısı. 💖
Katılamak isteyen arkadaşlarım habibetugba kardeşime mesaj atabilirsiniz. 😊 Ben şimdilik ekleme yapamıyorum. Kendisi ekler girmek isteyen kardeşlerimizi.
Multimedya 👉 Deniz ve Ayşe Gizem 🎇
Bölüm Şarkısı ⏩ Ajdar ⏩ Şah Damar
Kızlarla otele geldikten sonra odamıza yorgun bir şekilde gelmiştik. Yadel ve Mina çok yorgun olduklarını söyleyip erkenden yattılar. Ben ve Ayşe Gizem ise balkonda oturmuş gecenin serin havasını soluyorduk. Ayşe Gizem kendi için orta şekerli türk kahvesi içiyordu. Bense her zamanki gibi demli bir çayın keyfini çıkarıyordum.
"Deniz arabada şarkı söyledin ya sesin gerçekten çok güzelmiş ya. " dedi hayran hayran.
"Ah biliyorum. Sağ ol. " dedim ona bakarak çakma gülümsememle.
"Bir tane şarkı söyler misin benim için?" Dedi sanki yalvarırcasına. Bana öyle masum masum bakarken hayır demek elde değildi sanki.
"Şu an söylersem biri duyarsa falan iyi olmaz. Kulaklığımı getireyim ben sana. Telefondan videolarımı izleyelim olur mu? " dediğimde mutlulukla gülümsedi. İçeri gidip masanın üstünde duran telefonumu aldım. Yastığımın altında olduğunu tahmin ettiğim kulaklığımı baktım. Tabi ki de aynı yerdeydi onu da alıp balkona geçtim tekrar. Telefonumun şifresini girdikten sonra videolarıma girdim. En sevdiğim olan Ajdar'la başlamak harika olacaktı. Kulaklığın bir ucunu ona uzattım zor da olsa eşarbının altından takmıştı kulaklığını. Diğer ucunu da ben takıp videoyu başlattım.
"Şah şah şah
Dam dam dam
Ar ar ar
ŞAH DAMAR ŞAH DAMAR
AJDAR AJDARR AJDARĞĞGRRRR!!!Rengim sensin ahengim sen
Gökkuşağınım ben senin
Sen şah damarımsın can damarımsın
Anla artık tek aşkımsın.
Hayatımın tek pınarsın.Şah şah şah
Dam dam dam
Ar ar ar
ŞAH DAMAR ŞAH DAMAR
AJDAR AJDARR AJDARĞĞGRRRR!!!Sen kim misin ki?
Neden canım demiyorsun az anla.
Sana nasıl kulaç açtığğmm.
Adım adım gel arkandayım arkanda.
SEN NEREDESİN SEVGİLİM??Şah şah şah
Dam dam dam
Ar ar ar
ŞAH DAMAR ŞAH DAMAR
AJDAR AJDARR AJDARĞĞGRRRR!!!Hey hey! Yağan yağmurdan sonra çıktım geldim.
Yedi gün yedi gece Allah'tan bir renk diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sindirella'nın Pembe Kramponu -DÜZENLEMEDE-
Spiritual~25.02.2017~ •Tüm telif hakları saklıdır. İzinsiz alınması halinde yasal işlem başlatılacaktır. ***** İnsanın ilk hücresi oluştuğunda kaderi yazılırmış alnına. Deniz'in de kaderi hüzün doluymuş demek ki... Öyle ya kırık kalbi düzelmemiş bir türlü...