Öncelikle bu bölümü tek başıma yazmadım. Arkadaşım da yardım etti. Canım benim teşekkür ederim sana. Seni çok seviyorum.💜💜💜💜💜
Bölüm ithafı ➡ zeynepefsungkdmr 💜💜💜
Telefonumun sesi odayı doldururken Yusuf'un aradığını gördüm. Çok zaman kaybetmeden açtım.
"Efendim. " dedim.
"Deniz bir sıkıntı var!" Dedi endişeyle. Ne oldu ki şimdi?
"Ne oldu Yusuf sesin tedirgin geliyor. "
"Deniz karşı takıma...."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Deniz karşı takıma gelen yeni oyuncu forvetmiş ve gerçekten güzel oynuyormuş." Dedi tedirgin bir sesle. İşte şimdi yandık. Şu an Barış denen oyuncunun çok güzel oynaması gerekiyor. Hatta gerekmeksi değil gerçekten de güzel oynamalı.
"Yusuf dert etme ya. Barış Bey belki güzel oynuyordur bugün de antrenman yapalım da. " dedim. Sesimde daha çok tedirginliğimi örten güven vardı.
"Doğru Barış gelecekti değil mi? Ama o gerçekten güzel oynuyor. Yani öyle diyorlar. "
"Tamam artık konuşuruz yemekte. Allah'a emanet ol o zaman. "
"Sen de prenses. Kendine iyi bak hadi görüşürüz."
"Tamam hadi sen de kendine iyi bak."
Deyip kapattım. Anteremandan önce herkez yemek için masalara oturdu. Uzun bir masa önümüzde duruyordu. En başında ben yan tarafımda abim onun karşında ise Muhammed yanında Mustafa ve Barış Bey yanlarında ise diğer oyuncu arkadaşlarım vardı. Bi dakika yaa bu Barış bana otoparkta yardım eden Barış'tı! Bi bu eksikti yani. Yusuf ve ikizler bir süreliğine dışarı çıktılar. Yan taraflar boş kalınca Barış Bey pişkin pişkin gelip yanıma oturdu. Bu adam ne yapıyordu böyle?! 😡 Açıkçası rahatsız oluyordum. Rahatsız olmamı geçtim bu haram bir durumdu. Hızla yerimden kalktım ayakta bizimkileri beklerken Barış Bey söylediğine daha da sinirlendim.
"Naber Deniz?" Dedi. Yılışıklık vol 24585783.
"Elhamdülillah Barış Bey" deyip kestirip attım. 'Bey' dememe sinirlenmiş olacak ki çenesindeki kaslar seğirdi. İleriden Muhammed elinde bir yazı tahtası ile geldi. Üzerinde hali sahanın küçük bir kuş bakışı hali vardı.
Muhammed yanımıza geldiğinde Barış'ın yerine oturmuş olduğunu gördü. Ona 'yerimden kalk çabuk ve Deniz'den uzak dur' bakışını attı. 'Sağ ol kuzen' anlamına gelen bakışımı attım 😂. Biz de bakışlarla anlaşıyoruz ne yapalım?😂 Mina'ya yemeğin şimdi başlayacağını ve 45 dakika- 1 saat sonra onların yanına gideceğime dair mesaj attım. Onlar da bu süre içinde kendilerine kıyafet falan bakacaklardı. Alışveriş düşkünlüğü bu olsa gerek! 💳
"Evet arkadaşlar . Öncelikle selamünaleyküm. (Hepsinden bir ağızla fazla sesli olmayacak bir şekilde aleykümselam dediler.) Ahmet abi bugün aramızda olamayacak. Küçük bir işi var. Onun yerine ben teknik direktörlüğünüzü yapacağım.(Birden bana bakmaya başladılar. ) Kendimi tanıtayım. Deniz ben. Yusuf abim olur. (Dediğimde herkes bakışlarını Yusuf'a çevirdi bakışlarını.) Muhammed Mustafa ve Mehmet de kuzenlerim. Her neyse konumuz bu değil. İsterseniz başlayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sindirella'nın Pembe Kramponu -DÜZENLEMEDE-
Spiritual~25.02.2017~ •Tüm telif hakları saklıdır. İzinsiz alınması halinde yasal işlem başlatılacaktır. ***** İnsanın ilk hücresi oluştuğunda kaderi yazılırmış alnına. Deniz'in de kaderi hüzün doluymuş demek ki... Öyle ya kırık kalbi düzelmemiş bir türlü...