~Yusuf'ların Kavgası ~

1.3K 149 41
                                    

Çığlık seslerinin geldiği salona girdim. Girdim de ne göreyim? Yadel ve Mina birbirlerine sarılmış korkulu gözlerle bana bakıyorlar. İşte ben buna gülerim. Allah'ım sana geliyorum. Gülmekten yarılıyorum galiba.

"YY-Yadel bu salak niye gülüyor?Bismillahirrahmenirrahim Gul huvallahû ehad. Allahüssamed lem yelid velem yúled velem yekünlehü kûfuven ehad. " dedi Mina sesi titreyerek.

"Ben sana dedim bu kız deli diye. Şaka yapıyorum zannettin. Al sana şaka mı diye bak bakayım!!" Dedi Yadel korkuyla.

Hala gülmelerime engel olamadan cevap verdim.

"Kedi ses çıkardı ya. Amma ödleksiniz siz de." Dedim gülerek.

"Ha o mu? Ben zaten korkmamıştım ki ya. Siz yanlış gördünüz yani anladınız mı? "Dedi Mina. Ay ben böyle 180° (derece) dönen bir insan evladı görmedim. Sanmıyorum ki göreceğimi.

"Ya vallahi senin kadar hızlı dönüş yapan birini görmedim. Az önce korkudan adını sorsam unutacak derecedeydin şimdi 'Ben korkmadım ki.' Diyorsun he he gülüm he senin anan güzel mi demeyeceğim Zümrüt teyzenin maşallahı var." Dedim Yadel de kafasını salladı.

"Aynen ya şuna bak sen korkmadıysan ben hiç korkmadım be!" Dedi Yadel.

"Bak beni konuşturmayın. Şurada ikiniz de altınıza ediyordunuz. Sadece ben korkmadım. Zaten ben de gülmekten altıma ediyordum. Şimdi oturun yeni bir film seçin onu izleyelim. " dedim. Sesimdeki netlik beni korkutmuştu. Onları da korkutmuş olacak ki hemen başlarını eğip dediklerimi yaptılar. Yeni bir komedi filmi seçtiler. 'Çalgı Çengi İkimiz' güzel bir filmdi ama ben bu filmi izledim.

"Başka bir film seçin ben bunu izledim. " dedim gıcıklık değil mi Allah Allah? 😂😈 Başka bir film seçtiler. Onu izlemeye koyulduk. Eğlenceli ama baya ağlatan sahneleri de vardı. Bu salak diyeceğim ayıp olacak işte her neyse bu akıl fikir ihsan edilmesi gereken varlıklar salya sümük ağladılar. Yok bunlarda eksik var anacım olmamış bunlar.

"Ya siz mal mısınız? Niye ağlıyorsunuz? Tamam film hem komik hem de acıklıydı ama abartmayın isterseniz." Dedim bunlar da ayrı bir cins ya da ben çok farklıyım.

"Ya sen ne duygusuz bir insansın. Kızı erkek arkadaşı aldattı ya kız intihar ediyordu ölümden döndü sen hala 'abarttınız' diyorsun yaa Mina acaba kız ne yapacak? Sevgilisi özür de diledi değil mi? Ay böyle sevgiliyle tüküreyim." Dedi Yadel burnunu çeke çeke bana da atarlandı. Aman nolcak? Atar gülü işte.

Senin yaptığın atar hayatıma renk katar yavrummm!!!

"Aynen ya şu deliye bakma sen duygusuz deli be bu! Acaba sen nasıl evleneceksin? Evleneceğin çocuğa yazık vallahi!" Dedi Mina da Yadel'i onaylarcasına.

"Uff tamam kesin. Hadi abdest alalım. Şimdi ezan okunacak. Zaten film de sıktı. Ne güzel korku filmi heyecanlıydı. İzin veremediniz ki kadına büyüyü kim yaptı öğreneyim. " dedim hem kızmış hem de şaka yapmış bir sesle.

"Malsın ciddiyim. Hadi bayanlar sıraya."dedi Mina.

"Aynen ben kendi odamdaki lavaboya gidiyorum. Mina da alt kattaki lavaboya gider. Yadel'im de misafir lavabosunu kullanır. " dedim. Onlar da onaylandıktan sonra abdest almak için yukarı çıktım. Lavaboya girmeden önce namaz kıyafetimi ayarladım. Malum şortla gezdiğim için!

Lavaboya doğru ilerledim. Abdestimi de alıp kıyafetimi giydim hemen. Başıma da büyük bir eşarp geçirip seccademi serdiğim sırada ezanın o huzur verici o mükemmel sesi kulaklarıma doldu. En sevdiğim, aşık olduğum, aşkından ölmek istediğim, Yüce Rabb'im beni çağırıyordu. Sen istersin de gelmez miyim Ey Sevgili? Sen istersin de huzurunda eğilmez miyim? Senin için canım feda Ey Kudret Sahibi... İstemsizce göz yaşlarım akarken ezan hala okunuyordu. Ezan bitince O'nu daha fazla bekletmemek adına hemen niyet ettim. Yavaş yavaş huzurla sakince namazımı eda ettim. Rabb'imle konuştum. Öyle huzur doldu ki içime anlatamam. Bir de yavaş yavaş onun huzuruna adım atarken yaşadığım mutluluğu tarif edebilecek kelimeler ortaya çıkmadı henüz. Ahh Allah'ım seninle konuşmak ne büyük zevktir böyle. Ne güzelsin sen. Daldığımı fark ettiğim için aşağı inmeye karar verdim. Merdivenlerden aşağı indiğimde kızların da namazlarını kıldığını fark ettim. Salonda beni beklerken tesbihatlarını da yapıyorlardı. Ben de onlara katılıp tesbihatımı yapıp biraz Kur-an okudum. Ahh yine içim içime sığmıyordu. Saadet taşıyor gamsız günlerime. Yadel sessizliğimizi bozdu yine.

Sindirella'nın Pembe Kramponu -DÜZENLEMEDE-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin