Selamünaleyküm 🐣
Grubumuza her zaman bekliyorum. 💕 Katılamak isteyen arkadaşlarım habibetugba kardeşime mesaj atabilirsiniz.
Vote veren kardeşlerimden de Allah razı olsun 🌙
İyi okumalar 🍁
***
Yemek yemediğim daha doğrusu bayağı acıktığım için aşağıya atıştırmalık bir şeyler almaya gidiyordum. Aşağı indiğimde Ayşe Gizem ve abisi konuşuyordu onlara bakmadan çıkmaya karar verdim ama duyduklarım ile beynime oksijen gitmiyordu sanki.
"O egoist direktör bana mı aşıkmış? " dedi tanıdık bir erkek sesi. Kelimeler beynimde birbirini tamamlamaya çalışıyordu. Fakat hiç bir kelime eşini bulamamıştı adeta. Hızla kafamı o yöne çevirdiğimde bunu söyleyen kişinin o nefret bile etmediğim forvetçi söylemişti. Hayır bunu başka biri söylese gerçekten bu kadar sinirlenmedim. Sert bir cevap vermek yerine aklımı kullanmayı tercih ederim.
"Seni mi sevmek? Senden nefret bile etmiyorum. Ya sen nefes aldığında oksijen yarım saat beynini arıyor. Neden acaba? Düşün bakalım. " Dedim iğrenti bir sesle. Ardından önüme dönüp yürümeye devam ettim. Sonra aniden tekrar arkamı dönüp Ayşe Gizem'e keskin bir bakış atarak sözlerime başladım.
"Çabuk yukarı!" Dedim otoriter bir sesle. Baskın karakterimin (!) etkisi hep bunlar! 😂😂 Yavaş yavaş markete doğru yürüdüm. Bugün Ali amcanın yanına gidecektim ama çok yoğundum en iyisi onu aramaktı.
"Ali amca selamünaleyküm. Nasılsın? Ben bugün gelemeyeceğim sanırım. İşlerim çok yoğun. Paket dağıtımı yapıyoruz da. Birçok eve gideceğiz yani. Senin benle konuşman gereken mevzu neydi?" Dedim kibar bir kız tonuyla. Bir elim telefondayken diğer elim de cips reyonunda kaybolmuştu.
"Aleykümselam güzel kızım. Sağol, kolay gelsin size de. Madem öyle anlatayım; Berna'ya çok iyi bir talip geldi. Onu ben utandım açıklamaya bir sorar mısın acaba ona ister mi? Benim asker arkadaşımın oğludur kendisi. " dedi mahcup bir sesle. Berna bu talibini kaçırmamalıydı. Hem de o pis sapıktan da kurtulurdu. Yani tabi o bilirdi.
"Tamam Ali amca ben konuşurum onunla. Bu onun için de iyi olur bana göre. Biz seninle sonra tekrar konuşalım inşallah. Allah'a emanet ol." Dedim yine aynı sesimle. Berna'nın çevirdiği işleri bilmediğinden hep bunlar. Burak'la sevgili olduklarını biliyordu ama ayrıldıktan sonra bu şekilde Berna'nın peşini bırakmadığını bilseydi bu kadar rahat olmazdı eminim ki.
"Sen de kızım. Sağ ol. " dedikten sonra telefonu kapattı. Ellerimde poşetlerle yukarı çıktım. Kızların yanına hain bir şekilde girmeye karar verdim. Yadel elindeki kağıda bir şeyler yazıyordu. Mina tabi ki her zamanki gibi uyuyordu. -Kimin arkadaşı xçnşxğnsüwö-
"Vermem seni ellere vermem.
Allah şahidim olsun.
Vermeeem seni ellere vermem..
Söz verdim bir kere dönemem bennnn..." diye Oğuzhan Koç'un şarkısını kendi mükemmel sesimle yorumladım. Efendim son 1 saattir ego yapmadığımı fark ettim. Bu durum sayın beni üzdü. Ben ki Adana'nın vedaar-ı iftiharı, ben ki İzmir'in Lahmacun Güzelleri festivalinin onur konuğuyum. Ego yapmama gibi bir olasılık söz konusu bile olamaz. Mina birden kafasını kaldırmış etrafa "Ben Venüs'te inecektim geçtik mi¿ " bakışı atarken Ayşe Gizem bana bakmaya cesaret edemiyordu."Hayırdır?" Dedi Yadel meraklı bir ifadeyle bana bakarak. Hı qudur söylemeyeceğim kii! Neyse uzatmayalım! (Kesinlikle ruh halimde herhangi bir problem yo- Çarpıldı bğcşmçmöfjeğ )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sindirella'nın Pembe Kramponu -DÜZENLEMEDE-
Duchowe~25.02.2017~ •Tüm telif hakları saklıdır. İzinsiz alınması halinde yasal işlem başlatılacaktır. ***** İnsanın ilk hücresi oluştuğunda kaderi yazılırmış alnına. Deniz'in de kaderi hüzün doluymuş demek ki... Öyle ya kırık kalbi düzelmemiş bir türlü...