1.

2.8K 145 6
                                    

Új tanév. Új élet. A nyárnak sajnos vége ami azt jelenti, hogy folytatódik a kínszenvedés. Persze, úgy jó lehet az embernek ha vannak barátai, de én pont nem ilyen vagyok. Nincsenek barátaim. Soha nem is voltak. Próbáltam beilleszkedni de nem ment. A nyáron megfogadtam, hogy bármi áron de szerzek barátokat. Elegem van a magányból.
Suliba érve beléptem a terembe. Leültem a szokásos, hátsós pados helyemre. Kipakoltam a cuccom, majd körbe néztem. A többiek sokat változtak. Furcsa volt látni őket. A szünetet nem nagyon töltöttem emberek között, inkább csak a családommal voltam. Épp elég ez nekem.

A hangos csöngő hangjára mindenki a helyére fáradt és vártuk az osztályfőnököt.
- Jó reggelt, diákok! - köszönt mosolyogva Mrs.Park.
- Jó reggelt, tanárnő! - mondta kórusba az osztály.
Mindenki leült majd a tanárnő bele kezdett mondanivalójába.
- Remélem mindenkinek jól telt a szünetje. Ami azt illeti van egy jó hírem a számotokra! -nézett körbe a tanárnő.
Mindenki izgatott lett a jó hír hallatára.
- Na szóval lesz egy új irodalom tanárotok, Jeon tanár úr. Holnap fog kezdeni. Szóval kérlek titket legyetek kedvesek vele és ne okozzatok galibát!
Mindenki bólintott.
- Tanárnő? Lehet tudni, hogy hány éves lesz Jeon tanár úr? - kérdezte Doyeon.
- Elég fiatal, de majd holnap bemutatkozik nektek.
Mindenki súgdolózni kezdett az új tanárról.
A nap többi felében megbeszéltük ki, mit csinált a nyáron és az órarendünket is. Haza fele menet az új irodalom tanár járt at eszembe. Vajon milyen lesz? Mire észbe kaptam az ajtó előtt álltam. Beérve a házba bedobtakm cuccaim és a konyhába indultam. Főztem magamnak egy jó meleg teát amit szépen lassan el is kortyolgattam. Miután végeztem ezzel felmentem a szobámba és neki álltam tanulni. Nem kaptunk leckét, de azért jobb ha nem tudatlanul megyek az iskolába.

Hajnal körül becsuktam az angol könyvem és bedőltem az ágyamba. Pár perc múlva el is nyomott az ágy.

Teacher, pleaseWhere stories live. Discover now