Már vagy fél órája itt dekkolunk mikor Mr.Jeon megjelent. Kiöltözött. Most az átlagosnál is jobban nézett ki. Talán ennyire fontos neki ez a randi?
- Rosé, gyere már! - szólt rám Yonji.- A tanár úr elindult!
Kicsit tartok a tervtől de Yonji olyan magabiztosan futott előttem. Talán mégis valami jó fog kisülni. Talán mégis valami jó fog kisülni. Barátnőm oda ment Jungkookhoz.
- Elnézést! Nem tudna elvinni minket? - ment oda Yonji Jungkookhoz.
- De persze! Hova mennek? - kicsit látszott, hogy meglepődött miattunk.
- Öhm...az most nem érdekes. Ön hova tart?
- Randevúm lesz a JW's Gril-ben! - mosolyodott el.
- Oh, ott tökéletes lesz minek kiraknia! Gyere szívem! - nézett rám a "férjem".
Félénken rá mosolyodtam Jungkookra aki ezt viszonozta. Csoda, hogy beleszerettem? Hát, nem! Beszálltam a "férjem" mellé.
- Önök ide valósiak? - hozta fel a témát.
- Persze, és te fiatal ember?
- Úgy szint.
Az út többi részén Yonji és Jungkook beszélgetek. Nem mertem megszólalni. Biztos felismerte volna a hangom. Nem?
Szöul egyik legdrágább és legkifinomultabb étterméhez értünk. Kiszálltunk majd tátott szájjal ott álltam az épület előtt.- Hát, akkor viszont látásra! - köszönt el tőlünk.
- Várjon! Mi is beülünk! - kiabáltam utána.
- Oh, ez remek! Akkor jöjjenek!
Yonjira néztem aki rám kacsintott és elindult Mr. Jeon után. Miért érzem úgy, hogy ez egy szörnyű terv?
Beljebb érve megpillantottam a tanárnőm. Gyönyörű volt.
- Itt is van a partnerem, ha nem gond akkor én most mennék!
Mr.Jeon és Ms.Park ott ültek.
Látványától elszomorodtam. Túl tökéletesek voltak együtt.
- Héj, mi a baj? - nézett rám aggódóan barátnőm.- Jah, semmi. - töröltem le egy könnycseppet az arcomról.
- Hát jó, na gyere üljünk le!
Helyet foglaltunk Jungkookék asztalához közel.- Nos, mi a terv? - kérdeztem.
- Mindjárt jövök és megtudod. - nézett rém ördögi mosollyal.
Kis idővel később meg is jött barátnőm.
- Kész! -- Mégis mi? - néztem rá kérdőn.
- Fogd be és megtudod!
Az asztalukhoz pillantottam. A tanárnő épp a vizéből ivott mikor hirtelen leköpte az előtte ülő Mr.Jeont.
- Mit tettél a vízbe? - kuncogtam.
- Paprikaport. - nevetett ő is.
Jungkook hirtelen felállt és a mosdóba sietett.
- Mi a következő? - vártam az újabb nagy ötletet.- Öhm...nem tudom. - vakarta meg tarkóját.
- Mi az, hogy nem tudod? - kiabáltam rá.
- Jól van, egy pillanat és meglesz a tökéletes ötletem.
Ezt csak egy szem forgatással díjaztam.
- AIGOO, megvan! - üvöltött fel.- Na? - érdeklődött.
- Mivel...én vagyok a pasi, mármint a férjed ezért oda pofátlankodhatnánk és elkezdenék udvarolni Ms.Parknak, te meg Mr.Jeonnak. Egy igazi zseni vagyok. - dobta hátra vállig érő haját.
- Mi? Flörtöljek Jung...akarom mondani Mr.Jeonnal?
- Pontosan. Na gyere! - fogta meg csuklóm és kezdett el az asztalukhoz húzni.- Szervusz fiatal ember!
- Jó napot! Nem önök azok akiket elhoztam?
- De, nagyon kedves szándék volt tőled, de nyugodtan tegezhetsz! Nos, ki ez a bajos hölgy itt?!
- Jó napot! Park Eun vagyok. Örülök a találkozásnak! - mutatkozott be.
- Ő itt a feleségem, Lee Jiyeon - mutatott rám jó magam meg Kim Jinwoo.
- Leülhetünk? - kérdeztem.
- Persze, nyugodtan. - mosolyogtak ránk.
Leültem Jungkook mellé. Egymás szemébe néztünk majd olyan érzésem támadt mintha felismert volna.
YOU ARE READING
Teacher, please
FanfictionRosénak egy fogadás miatt le kell feküdnie új irodalom tanárjával, Mr. Jeon úrral. Vajon sikerül neki? Lehet, hogy a lány többet is érezhet tanárja iránt? borított készítette: @kliseakodon