10.

1.2K 118 12
                                    

Miután mindenki fel kelt, össze kellett pakolnunk a cuccainkat.

Nem sokára meg is jött a busz és indultunk haza.
Az egész buszútat alvással tettem mivel nem volt kedvem senkivel se beszélgetni. Yonji próbált néha szóra bírni, de nem ment sokra amit észre is vett. Az úton csak Jungkook járt az eszembe. Valahogy ki kell szeretnem belőle!

Pár órával később meg is érkeztünk. Elbúcsúztam Yonjitól és indultam is haza.

Reggel a suli felé tarva, megláttam a tesi tanárom. Gyönyörű nő. Nem csodálom, hogy Mr.Jeon beleszeretett. Rádaásul egyidősek is.

A terembe oda rohantam barátnőmhöz és megöleltem. Szülségem volt egy ölelésre. Egyedül érzem magam. Mostmár az a kicsi láng is, hogy Mr.Jeonnál lenne esélyem elszállt. Mire észbe kaptam egy könnycsepp folyt végig arcomon.
- Héj, mi a baj? - aggódott Yonji.
- Ja, semmi. - töröltem le azt a fránya cseppet.
- Ha semmi lenne akkor nem sírnál!
- De nem is sírok! - szipogtam.
- Rosé, ne hazudj! - szólt rám erélyesen.
- Jól van. Talán kicsit sírtam, de nem fontos. Ne aggódj! - nyugtatt am le, kevesebb sikerrel.
- Hogy ne aggódjak a legjobb barátnőmért? Na mond csak el! - hallatta a szokásosnál hangosabban.
- Hát jó... - kezdtem el mesélni.
Miután elmeséltem az egészet de is csengettek. Kiváncsi lettem volna barátnőm tanácsára de sajnos elkezdödőtt az óra.

Szünet. Yonji és én a lány mosdóba töltjük.
- Na szóval, azt javaslom...Ne add fel! - fogta megbíztatva vállam.
- De ha egyszerűen nincs esélyem?!
- Hidd el van! Meg ha nincs is akkor pedig lesz. Vagy te olyan szép és kedves lány, hogy Mr.Jeom beléd szeressen! - hallatta.
- Komolyan?
- Biztos vagyok benne!
- De mégis mit csináljak? - kérdeztem.
- Mit is mondtál hova mennek randizni?
- Nem tudom.
- Nem baj, majd követjük őket!
- Micsoda? - kérdeztem ki kerekedett szemekkel.
- K-ö-v-e... - kezdte el betűzni, de szavába vágtam.
- Jó értettem de miért csinálnánk?
- Hogy tönkre tegyük a randit!
- Mi?! Biztos nem! - tiltakoztam.
- Azt akarod, hogy Mr.Jeon tanár úr beléd szeressen?
- I-igen. - válaszoltam halkan.
- Akkor pedig nem hagyhatjuk, hogy bárki is elvehesse tőled. Vili? - mosolyodott el ördögien.
Én csak bólíntottam.
Vajon tényleg jó ötlet szaboltálni a randijukat?

Teacher, pleaseWhere stories live. Discover now