1osa

651 31 2
                                    

Nele on 18 aastane, tema ema Nadja ei taha Nelel minna lasta, kuna on harjund Nelet kantseldada. Nele isa Roonald, on alati tahtnud Nele unistust täita, minna Londonisse. Nüüd saab seda isa teha kuna Nele on 18 aastane ja ema sõna enam ei ole nii tähtis. Nele läheb sinna 1 aastaks elama. (Alustame sellest kui ta sellest teada saab.)

Nele VN (vaatenurk)

Ma ärkasin kell 10.00 ja läkdin pesema, kui ma ennast ära pesin siis panin riidesse. Hele rohelise toppi, helesinised põlvini püksid ja mustad sokkid. Seejärel läksin alla kööki ja seal oli minu isa kes oli rõõmsa näoga ja ema kes oli mossis näoga. "Isa miks sa rõõmustad ja ema..... miks sina mossitad?" küsisin neilt. Isa ütles siis "Mina tahan sinu unistust täita, aga sinu ema natuke mossitab!" "Minu unistust? Miukest unistust?" "Londoni unistust, sa ju tahad seda?" Algul oli hetkeline vaikus ning siis ma kiljusin ja hüppasin ühe kohapeal... ma olin lihtsalt nii rõõmus! Läksin kallistasin isa ja ema. Jooksin kähku ülesse, enda tuppa ja võtsin oma iPhone ning helistasin Meganile.

#Kõne#

Megan:"Hallo!"

Mina:"Tsau, mina, Nele siin..... Tead ma lähen Londonisse"

Megan:"Ma ei usu.... ära valeta!"

Mina:"Ma ei valeta... ausõna, ma lähen."

Megan:"Veab sul! Kui kauaks?"

Mina:"Ääää, aastaks."

Megan:"Ma ei näe sind siis nii kaua!"

Mina:"Oota, ma helistan sulle tagasi"

Ning lõpetasin kõne. Jooksin kööki ja küsisin "Mida ma seal üksi teen?" Isa vastas kohe "Seda me tahtsimegi enne öelda, et sa saad 1 või 2 inimest kaasa võtta ja ka, et sa lähed lauäeval juba. Täna on kolmapäev." "Jubaaaa" mul jäi suu lahti. Kuulsin, et minu telefon heliseb juba ja jooksin ülesse. See oli Megan, juusis ta tahtis edasi rääkida sellest.

1 osa siis. Mitte küll väga pikk osa, aga alguseks sobib küll.

Elis

Parim elu algab!Where stories live. Discover now