Hani böyle çok istediğiniz bişey vardır onu almak istersiniz de anneniz size 'HAYIR' der ya. İşte o zaman kendinizi mal hissedersiniz. İşte şu an onu yaşıyodum. ''Ya alt tarafı bi ceket istedim ne diye terlik atıyon?'' diğer ayağındaki terliği çıkardı ve tekrar popoma attı. ''Bağırma anneye. Anneyim ben. Önce market alışverişi.'' kollarımı birleştirdim. ''Hiçbir yere gitmiyorum.'' annem de elini beline koydu ve tek kaşını kaldırdı. ''Duymadım?'' ofladım ve mutfak masasındaki listeyi aldım. Yanıma geldi ve kafama vurdu. ''Anneye oflanmaz.'' gözlerimi devirdim. Odama çıkıp üstüme siyah tayt ve koyu mavi bir sıfır kollu geçirdim. Siyah üstünde WANG yazan şapkamı taktım. Kapının önüne gidip ayakkabılarımı giydim. Annem bana parayı uzatırken ağzımı açmıştım ki benim söyleyemediğim sözümü kesti. "Gelince bakarız." Hemen yanağından öptüm. "Annem bee." Koluma yapışan saçı alıp attı. "Telefonunu açık tut. Ben Sevimin yanına gidiyorum. Dizimiz başlayacak." Gözlerimi devirdim. Asansöre bindim ve sıfıra bastım. Sanırım bu gün izinliydi.
Ben Elif. Elif Rüya Alkan. Lise sona giden bir girl. Nasılda iyi değil mi ingilizcem. Allah kahretmesin.
Markete vardığımda aşırı kalabalıktı. Bu ne abi? Hemen son iki tane kalan market arabasından bitanesini kaptım. Sebze-Mevye reyonuna girip listeyi çıkardım.
Muz
Çilek
Patlıcan
Patates
Üzüm
Kayısı
Turp
Salatalık
Domates anne ne yazdın ya?? Taş görevlinin yanına gidip listedekileri söyledim. Hepsini verdikten sonra market arabasına koydum. İlerlerken bi kaç ünlünün posterleri vardı. Hiçbirini sevmediğim için hepsini geri bıraktım. Acil melisle KPOP AVM ye gitmemiz lazım. Tekrar listeye baktığımda iki deterjan markası yazmıştı. Deterjan reyonuna sürdüm bu sefer arabayı. İkisinide alıp arabaya koydum. Listeye tekrar baktım.
Yumurta
Salça
Nutella -ki bunu ben eklemiştim.-
Ketçap
Mayonez
Zeytin
Kaşar peyniri
Peynir reyonu nerde lan? Bi öksürük sesi duyduğumda başımı yana çevirdim. Ne oluyo der gibi elimi salladım. ''Ayağıma basıyosun..'' yere doğru baktığımda market arabasıyla bildiğin adamın ayağını eziyodum. Hemen market arabasını geri çektim. Bi kızın iğrenç ince çığlığını duyduğumda sesin geldiği yere doğru baktım. Bu sefer kızın ayağını kendi ayakkabımla eziyodum. Etraftakiler bize bakarken ayağımı çektim. Kız cırlamaya başlamıştı bile. ''Özür dile ve ayakkabımın parasını öde. '' başımı aşağı eğip geri kıza baktım. ''Özür dilerim.'' kolumu sıkıca tuttu. Koluma hızlıca kendime çektim. ''Ayakkabının parasını öde şimdi.'' sinirle soludum ve sabır dilercesine yukarı baktım. Rabbım nelerle sınıyosun beni? ''Özrümü diledim. 10 liralık bişey için yaygara koparma.'' Yüzü sinirden kızarırken yine cırladı. ''Bu ayakkabı 10 lira mı sanıyosun?'' tek kaşımı kaldırdım. Evet sayılı becerebildiklerimdendir. Kız öne doğru atılıp saçımı çekmeye başladı. Bende yapıştım saçına. Kız çığlık atarken bi kaç kişi bizi ayırmaya çalışıyodu. ''Bırak. bıraksana ya.'' o böyle çırpınırken ben daha çok çekiyodum saçını. En son birinin polisi aradığını duymuştum. Daha sonrası yaklaşan siren sesleri. Bok vardı zaten. Sanki adam öldürdük ya. bizi en son polisler ayırmıştı. Elimin uyuştuğunu hissettim. Artık ne kadar kaldıysak öyle. Saçını elimden iğrenircesine temizlerken market arabasıyla ayağını ezdiğim çocuğu gördüm. Polislerle konuşuyodu ve polislerle birlikte yanımıza geldiler. Havanın yavaştan karardığını gördüm. Telefonumu alıp annemi ariyacaktım ki polis elimden aldı. ''Bu bende kalıyo. Karakola gelip ifade vermen lazım.'' tekrar sorarca kaşımı kaldırdım. ''Saçını tuttuğunuz genç bayan sizden şikayetçi.'' ağzım o şeklini alırken ayağına bastığım çocuk güldü. hemen kendimi toparlayıp ''Bende şikayetçiyim.'' polis bıkkınca nefes aldı. ''Peki hanımefendi. Karakolda anlatın ne anlatmak neyden şikayetçi olmak istiyosanız.'' gözlerimi devirdim.''Anne valla ben bişey yapmadım ya.'' kolumu cimcikledi. Kolumu ovuşturdum. Babam da arkadan gelirken bana gülümseyerek baktı. ''Davanın ortasında kalkıp buraya geldim. '' anlımdan öptü. ''Aferin rüya.'' anlamazca babama baktım. Noluyo ya? bu arada annem de babamda savcıdır. Annem babama döndü. ''Neyse imzala şunu da gidelim. Dışarda yemek yiyelim.'' Ellerimi birbirine sürttüm. Babam parmaklarıyla iki ve üç işareti yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONUMUZ İYİ DEĞİL.. (Aha Sıçtık!?!)
MizahNumaranı verirmisin?" Şirince sırıttım ve boğazımı temizledim. "Pekiii! Yaz bakalım ıı- NAH!!" .... "Bi günümüzde normal geçsin ya." "Evet dünyayı yarın kurtarırız." Saçmalıktan daha fazlası.. Teşeke törkiye..👊👊