8.BÖLÜM

11K 676 26
                                    



Kısa ama ısrarlara dayanamayıp yayınladım.Yeni bölüm yakında .


Sabahın erken saatlerinde kahvaltı hazırlayan Nermin hanım kızının kendine seslenmesi ile ona döndü.Elindeki çay suyunu doldurduğu demliği dikkatlice ocağın üstüne bırakmıştı.

-"Ela'm Kızım sen niye bu saatte ayaktasın?Daha işe gitmene çok var "

Ela annesine yaklaşıp elini tuttu.

-"Annem ben diyorum ki kendime göre bir işe gireyim ev tutalım orada yaşayalım birlikte.Hatta Esin de kalabilir.Ama  ben Eymen le aynı çatı altında kalmak istemiyorum artık. Biliyorsun beni babasını öldürmekle suçlamıştı."

Nermin hanım kızına sarılıp konuştu.Ela nın niye bu kadar ısrar ettiğini anlamıyordu.

-"Yavrum ,Ela'm,güzel kızım.Onlar geçmişte kaldı.Eymen de değişti.O hırçın çocuk yok artık.Aklı başında Ve sana da hiç kötü davranmıyor artık.Suçsuzluğun ispatlandı Ve o konu kapandı.Hem onlar bana Ahmetimin yadigarları.İkisine de ben analık ettim.Sende canımsın onlarda.Hepiniz kardeş gibi büyüdünüz bu evde.Beni üzme Kızım nolur dayanacak gücüm Yok "

Ela başını sallayıp "peki anne " deyip odasına çıktı.Tam kapıdan gireceği sırada Eymen onu hafifçe itip içeri girdi.Ela düşüncelere dalmışken arkasından itilmesi ile bağırdı.

-"Eymen ne yapıyosun ya sabah sabah odamda Ne işin var senin ?"

Eymen şu pejmürde haliyle bile perileri andıran kıza baktı uzun uzun. Açık sarı saçları tamamen dağılmış ve pijamasının dizleri çıkık haldeydi ama bunların hiç önemi yoktu.O seviyordu ya gerisi tırıvırı ydı.

-"Sen dün gece niye benim odama geldiysen bende o yüzden geldim. "

Ela sarı kaşlarını çatıp konuştu.

-"Ne diyosun Eymen anlamıyorum.Ben ve senin odana gelmek .Biz iki düşmanız hatırlarsan. Dün sen beni şirkete rezil ettin .Seni görmek istemiyorum bile niye odana gelmeye tenezzül edicekmişim "

Eymenin kafa karışıklığı yüzüne yansımıştı.Yani dün yaşanan o enfes öpüşme kendisinin hayal ürünü müydü ?

Ela'ya gözlerini çevirdiğinde kadının tek kaşı kalkık halde kollarını bağladığını gördü.Kendinden emin duruyordu gerçekten de.

-" Ay kıyamam Yoksa sen bizi mi düşündün? Hmm nasıl düşündün diye sormucam tahmin edebiliyorum.Ama hayal görmüşsün işte.Şimdi çıkta üzerimi değişeyim malum dün önce kovulup tekrar işe alınmıştım ."

Eymen siniri bozulsa da cevap vermeden edemedi.

-"Dün yaptığım şey seni kurtarmak içindi.Şirketteki üç beş dedikoducu kadının lafını takıp onları sevgili olmadığımıza ikna et dedin ki bende böyle birşey yaptım.Hem ayrıca hayal göremeyeceğim kadar gerçek olan birşeyi unutmam."

Ela uzun kirpiklerini kırpıştırıp giden adamın arkasından bakakaldı."inanmadı mı acaba ya " diye kendi kendine mırıldandı.

Eymen ise şirkete geçtiğinde kafası karışıktı.Dün gecenin bir rüya olmadığına adı gibi emindi.Dudaklarının sıcaklığı ,nefesi,öpüşmeleri.. Gözleri kapalı hayal etmeye çalışıyordu.Ensesine sarılan elin arzulu çekişi bile aynıydı.Gözlerini açınca yüzünde bir gülümseme peydah oldu. Gerçekti.Aynıydı.Bıraktığı gibiydi.

Alper in odaya girmesini duymamış olacak ki omzuna dokunan el ile irkildi.Gülen gözlerle dostuna bakınca Alper şaşkınlıkla atladı.

-" Aha yoksa  sevişip barıştınız mı ?"

Eymen kaşlarını çatıp arkadaşının omzundan itti.

-"Senin ağzının balans ayarını ..tövbe ya.Sabah sabah küfrettirecek kendine ibne. "

Alper bozulsa da Eymen in sonradan gülümsemesi ile devam etti müthiş öngörülerine.

-" Seni en son üniversitenin mezuniyetinde böyle içten gülümserken gördüm oğlum ben napim.Dedim Ela beş senenin acısını çıkartmış "

-"Lan sanane benim seks hayatımdan ağzına sakız ettin iyice.Sen kendine bak  arkandan gay diyenler var.Bir ara ikimizin adını bile çıkartmışlardı hatırlıyorsan.Erkekliğimi kurtarmak için ertesi gün sevgili yapmıştım."

Alper bozulsa da takılmadı.Hatta belki aylar Sonra başına iş açıcak sözler ağzından kaçtı.

-"Olmadığımı kim söyledi ki ?"

Eymen "hasktir lan ! Yalan de" diye tepki verince Alper sadece gülümsemişti.Buna da pişman olacaktı..

Kapının tıklatılıp içeriye Ela nın girmesi bir oldu.Yüzü sıkıntılıydı.Beyaz yanakları hafif kızarık saçları kalemle tutturulmuş haldeydi.

Alper Ela ya bakınca tuhaflık sezse de Eymen göz ucuyla bakıp kendisine uzatılan dosyayı aldı.İncelemeye başladı.

Alper dayanamayıp sorunca Ela sinirli şekilde gülümsedi.

-"Üvey abime aşık olan kızlar var da onların sorularından gına geldi."

Eymen dosyadan başını kaldırırken gülmemek için kendini sıkıp Elini bıyığına götürdü.

-"Abi mi ?"

Ela ellerini ne zaman beline koydu hatırlamıyordu ama sabahtan beri kaç kızı başından savdı bilmiyordu.

-"Cidden abi dememe mi takıldın şu anda !? Senin dün herkese üvey kardeş olduğumuzu söylemen başıma iş açtı .Herkes ne seversin Yok hangi renk hangi kızlar .."

-"Sarışın"

Ela lafının kesilmesi ile anlayamadı ilk anda.

-"Ne !"

-"Sarışınlar diyorum.İlgimi çekmiştir hep."

Ela Alper in göstermesi ile ağzını kapattı.Alper kıs kıs gülerken Ela adamın iması ile yutkunup mırıldandı.

-"Ben işimin başına dönsem iyi olacak işlenecek dosyalar var."

Ela adamın karşısında diyeceklerini diyememenin verdiği sinirle odasına topuklularını vura vura geçti.Eymen ise arkasına yaslanıp kadınını bir sözüyle allak bullak etmenin verdiği hazla gülümsedi.

Dün gecenin yaşandığını bir kez daha anlamış oldu.Ela dün geceden sonra bir kez daha adama yenilmişti..

İNTİKAM TUTKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin