24.BÖLÜM(Final)

9.5K 398 32
                                    

Nermin hanım gözlerini yeniden açtığında başucunda kimse yoktu.Rüya mıydı değil miydi diye düşünüp doğruldu.Elinde bir bardak suyla gelen adamı görünce doğruldu.

-"Yaşıyorsun ..Allahım hayal değilmiş şükürler olsun "

3 ay sonra

-"İki düğün birden yapmak çok klişe olmadı mı Eymen .Ayrıca karnımda belli oluyor " diye söylendi Ela.
Esin gelin ayakkabısına arkadaşlarının isimlerini yazarken yengesine baktı.
"Aaa yengecim niye öyle diyorsun hem fena mı iki düğün birden aradan çıkıyor.Hem senin birazcık belli oluyor ben şanslıyım ki karnım çıkacak kadar olmadan evleniyorum "

Ağzını kapattı aynı hızla fakat Alper in yanında bitip " Aferin sevgilim abini üzerimize saldın düğün günü " diye göz devirip gülümsedi.

Ela şaşırıp gülerken Eymen ise yapmaya çalıştığı aptal papyona sayıp duruyordu ta ki kızkardeşinin son sözlerine kadar.Hızla arkasını dönüp büyük adımlarla yanlarına geldi.

-"Alper senin iradeni ..Lan bekleyemediniz mi bu ne hız 3 ayda .Zaten sana gıcığım bir de kardeşimi ..tövbe tövbe ya "

Ela yanında bulunan pahalı ahududu şekerinden bir tane kapıp müstakbel kocasının kafasına fırlattı.

-"Pardon da sende beni düğünden önce ..Aman her neyse sevin işte dayı olacaksın.Çifte kumrulara da sataşma "

Alper Elaya minnet dolu gözlerle gülümseyip Esin in başından öptü.Babası hapsi boylamıştı ama haketmişti de.Her ne kadar babasının yaptıklarından dolayı Sezai amcasından utansa da aile onu oğulları yerine koymuştu.

Nermin ve Sezai sarılmış halde pistte dans eden çocuklarına baktılar .Lüks otelin Işıkları geceyi aydınlatırken onlar da yeni çıkacakları ikinci baharları için tatile çıkacakları anı iple çekiyorlardı.

*****

Kısa bir hikayenin sonuna geldik.Aylarca yazamadım ailevi ve sağlık sorunlarımdan dolayı herkesten özür diliyorum.Şu anda yazdığım bir hikayem yok olursa zaten aksatmadan yazacağımdan emin olabilirsiniz bu sefer söz :) ) iyi bayramlar

Yağmurdan kaçarken adlı yeni hakikaten yayında

İNTİKAM TUTKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin