Kim Bok-Joo (Lee Sung-Kyung) este un halterofil de sex feminin colegial promițător.
Tatăl ei conduce un restaurant de pui mic și unchiul ei vrea să devină un actor.
Ea are o personalitate strălucitoare și puternic simț al dreptății.
Kim Bok-Joo și prietenii ei echipa de haltere de sex feminin nu sunt populare cu băieții și ei nu au iubiți.
Echipa de haltere și echipa de gimnastică ritmic, de asemenea, nu se înțeleg deloc.
Între timp, Jung-Joon Hyung (Nam Joo-Hyuk) este un înotător colegial chinuit cu numeroase descalificări start fals.
El este de 21 de ani și are un spirit liber.
Unchiul și mătușa lui l-au încurajat, împreună cu vărul său Jung Jae-Yi (Lee Jae-Yoon).
Într-o zi în campus, Jung Joon-Hyung mai să dea peste Kim Bok-Joo în timp ce el este pe bicicletă. Fața ei i se pare familiară lui Jung-Joon Hyung.
După ce pleacă, Kim Bok-Joo ridică o batistă lăsată în urmă de Jung Joon-Hyung.
Batista este foarte importantă pentru el și el începe căutarea batistei.
Mai târziu, Kim Bok-Joo curăță și calcă batista.
Ea merge la piscina școlii și îi dă înapoi batista lui, dar el explodează cu furie atunci când vede că ea a curățat-o.
Kim Bok-Joo, apoi cade în piscină și Jung-Joon Hyung sare în piscină pentru a o salva.
În acel moment, Kim Bok-Joo și Jung Joon-Hyung își dau seama că s-au mai văzut înainte.
Când au fost copii, Kim Bok-Joo ia salvat viața lui Jung-Joon Hyung prinzând-ul înainte de a cădea la pământ de la fereastra școlii.
De aici Kim Bok-Joo și Jung Joon-Hyung începe o relație de prietenie.
CITEȘTI
Filme/Seriale Coreene
RandomFilme/Seriale coreene vizionate de mine. Sper să vă placă și vouă. Vizionare plăcută!! Informaţii luate de pe internet.