O poveste despre vieţile unor liceeni de 18 ani, care sunt evaluaţi în funcţie de nivelul lor şcolar.
În ciuda frustrărilor inerente, ei află cum să-şi croiască propriul lor drum în această lume, care pare să se reducă la un infinit şi stagnant ciclu ‘şcoală-casă’.
În distribuţie apar nume noi :
– Kim Se-Jeong, în rolul lui Ra Eun-Ho, este o elevă optimistă, care munceşte din greu să-şi păstreze locul al 6-lea, pentru a merge la aceeaşi facultate cu iubirea vieţii ei.
Este o talentată desenatoare de web comics, dar viaţa ei se schimbă când este luată din greşeală drept o delicventă.
– Kim Jung-Hyun, în rolul lui Hyun Tae-Woon, este un licean prost-crescut şi rebel.
Tatăl lui sprijină financiar liceul, ceea ce-i permite lui Hyun Tae-Woon să facă tot ce vrea în noua lui şcoală.
– Jang Dong-Yoon, în rolul lui Song Dae-Hwi, este preşedintele liceenilor din şcoală.
Este elevul perfect, bun la orice şi îi protejează pe cei slabi cu „carisma lui de justiţiar”.
Totuşi, duce lipsă de afecţiune din partea părinţilor lui.
– Han Joo-Wan, în rolul lui Shim Kang-Myung, este un profesor cunoscut în şcoală drept un „idol”, datorită înfăţişării lui arătoase, dar de fapt este un timid cu inimă blândă.
– Han Sun-Hwa, în rolul lui Han Soo-Ji este o femeie detectiv, disponibilizată din poliţie datorită proastei manageriei a unui caz şi este detaşată ca ofiţer de poliţie la liceul în cauză. Este un detectiv abil şi o fanatică a regulilor.
CITEȘTI
Filme/Seriale Coreene
RandomFilme/Seriale coreene vizionate de mine. Sper să vă placă și vouă. Vizionare plăcută!! Informaţii luate de pe internet.