Goblin ❤

155 14 1
                                    

În cele mai vechi timpuri, Kim Shin (Gong Yoo) este un general, imbatabil în războaie, dar tânărul rege (Kim Min-Jae) este gelos pe Kim Shin și-l omoară. Kim Shin devine Goblin, care posedă o viață nemuritoare.
La început, el crede că el este binecuvântat, dar își dă seama că el este blestemat.
Mai aproape de ziua de azi, Kim Shin a așteptat 900 de ani pentru o mireasa umană pentru a pune capăt vieții sale nemuritoare. Într-o noapte, el salvează o femeie gravidă pe moarte (Park Hee-Bon), care este destinată să moară.
Între timp, Grim Reaper (Lee Dong-Wook) este în imposibilitatea de a găsi femeia gravidă moartă.
Femeia dă naștere la o fetiță pe nume Ji Eun-Tak (mai târziu jucat de Kim Go-Eun).
9 ani mai târziu, Ji Eun-Tak locuiește cu mama ei și este capabil să vadă fantome.
Într-o noapte, mama ei moare subit.
În noaptea aceea, ea se întâlnește cu Grim Reaper.
În ziua de azi, Ji Eun-Tak este un elev de liceu.
Ea încă mai vede fantome și aude șoapta lor "mireasa Goblinului". Ea locuiește acum cu familia mătușii ei, dar ea este maltratată de ei.
De ziua ei, Ji Eun-Tak se află lângă mare, cu un tort luminat. La acel moment, Kim Shin brusc apare în fața ei.
Kim Shin nu știe de ce, dar el poate auzi vocea ei și apare în fața ei împotriva voinței sale. Printr-o coincidență, Kim Shin trăiește cu Grim Reaper în aceeași casă.
Acum, Kim Shin apare în fața ei împotriva voinței sale, ori de câte ori ea stinge luminile.
Într-o zi, Ji Eun-Tak îi spune că el este Goblinul și ea este mireasa lui.

Filme/Seriale CoreeneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum