MISSING NINE

121 7 0
                                    

Un avion care a efectuat 47 de pasageri sa prăbușit în mod neașteptat și a provocat o panică pe scară largă în Coreea de Sud din cauza că transporta de asemenea, 9 influente figuri din industria de divertisment la bord.
Acestea sunt personalul companiei, Legend Entertainment, celebrități Seo Joon-Oh, Choi Tae-Oh, Lee Yeol, Ha Ji-Ah, Yoon Soo-Hee, președintele Hwang Jae-Guk, secretar Tae Ho-Hang, manager  Jung Ki-Joon și stilista Ra Bong-Hee.
Mai târziu 4 luni întregi, Bong-Hee a fost găsită​ inconștientă​  lângă mare, în China, unde a fost salvată​ cu succes și este primul supraviețuitor al prăbușirii avionului găsit.
Ea a fost ulterior transportată înapoi în Coreea de Sud, în cazul în care ea a trebuit să ofere un ajutor limitat la Comisia de Anchetă a Incidentului, de la accidentul​ de avion, Bong-Hee are pierderi de memorie pe termen scurt.
Pe parcursul perioadei de timp în care Bong-Hee încearcă să-și recapete memoria ei, aproape toate 9 persoane, supraviețuitori ai accidentului de avion, se întorc înapoi în Coreea de Sud. Cu toate acestea, Bong-Hee, și ceilalți trebuie să lupte acum împotriva unuia dintre supraviețuitori, care este responsabil pentru crimele care au avut loc pe insula în care supraviețuitorii trăiau, de asemenea și șeful Comisiei de Anchetă, Jo Hee-Kyung, care este preocupat numai de sentimentul public în loc de adevăr.

Filme/Seriale CoreeneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum