“Abyss” este povestea unui bărbat şi a unei femei care sfârşesc tragic, dar cărora li se mai acordă o şansă la viaţă prin intervenţia magicei perle Abyss, care reînvie sufletele morţilor sub alte înfăţişări, pe măsura frumuseţii spiritelor lor din vieţile anterioare.
Go Se Yeon (Kim Sa-Rang), o procuroare frumoasă, dură, împlinită profesional şi fără rival, lucrează la procuratura districtuală Seul, dar moare într-un tragic caz de omucidere.
Datorită magiei misterioasei Abyss, Go Se Yeon (Park Bo-Young) reînvie sub o înfăţişare complet schimbată —acum are o figură comună—, pe măsura “bunătăţii” spiritului ei din viaţa anterioară.
Cha Min (An Se-Ha), un foarte inteligent moştenitor al unei companii de top din domeniul cosmeticelor, dar un bărbat comun şi cu suflet blând, se consideră neatractiv şi este nesigur pe înfăţişarea sa, în ciuda inteligenţei şi impresionantei sale averi.
Cha Min suferă din cauza unei probleme sentimentale şi moare, dar, datorită magicei perlei Abyss se reîntoarce la viaţă sub o înfăţişare diferită —aceea a unui bărbat extrem de frumos (Ahn Hyo-Seop)—, pe măsura spiritului lui sclipitor din viaţa anterioară.
Cei doi încep să lucreze ca avocată şi respectiv administrator, într-o firmă de avocatură şi decid să investigheze magicul incident.
Iubirea înfloreşte atunci când ajung să-şi accepte şi să-şi împletească destinele asemănătoare.
CITEȘTI
Filme/Seriale Coreene
RandomFilme/Seriale coreene vizionate de mine. Sper să vă placă și vouă. Vizionare plăcută!! Informaţii luate de pe internet.