Când o femeie umană poate da puteri mari oricărui demon care o devorează, cum poate să rămână în siguranță?
Jin Sun Mi (Oh Yeon Seo) este un CEO imobiliar de succes, care are capacitatea de a exorciza demonii de la proprietățile cu rău-noroc.
Dar pentru demonii care trăiesc pe Pământ, ea este cunoscută sub numele de Sam Jang, care poartă un miros irezistibil de floare de lotus și poate da puteri mari oricui care o mănâncă.
Când So Mi era o fată tânără, Song Oh Gong (Lee Seung Gi), o frământătoare divinitate, a înșelat-o să-l elibereze din castelul unde era închis și a făcut un contract cu ea să apară mereu și să o protejeze ori de câte ori îi strigă numele.
Dar el a păcălit-o din nou, îndepărtându-i amintirea numelui său.
În vremurile moderne, Song Oh Gong se învârte pe lângă Woo Hwi (Cha Seung Won), o altă zeitate cunoscută sub numele de Woo Ma Wang, care lucrează ca CEO al unei companii de divertisment și se bucură de mai multă faimă și adorație decât unele dintre celebritățile din companie.
Song Oh Gong intenționează să o găsească pe Sam Jang, astfel încât să o poată mânca și să devină cel mai puternic zeu.
Prietenul său, cel mai bun star idol PK (Lee Hong Ki) dorește doar o înghițitură pentru el.
Când Song Oh Gong își dă seama că Sam Jang este Sun Mi, el o protejează la început de atacurile altor demoni pentru a o salva pentru sine.
Woo Ma Wang, va găsi pentru So Mi o modalitate de al forța pe Song Oh Gong să îi fie ca protector?
CITEȘTI
Filme/Seriale Coreene
RandomFilme/Seriale coreene vizionate de mine. Sper să vă placă și vouă. Vizionare plăcută!! Informaţii luate de pe internet.