În perioada Dinastiei Joseon, patru personaje – provenind din medii sociale diferite, se aliază, pentru a-l pune rege pe prinţul Lee Geum şi pentru a reforma Saheonbu.
Cei patru sunt Lee Geum (Jung Il-Woo), Yeo-Ji (Go Ara), Park Moon-Soo (Kwon Yool) şi Dal-Moon (Park Hoon).
Lee Geum este prinţ, dar, deşi carismatic şi inteligent, nu este recunoscut ca moştenitor, datorită originii umile a mamei sale.
Yeo Ji este cea mai bună dintre ofiţerii din Saheonbu, se devotează cu entuziasm cazurilor investigate şi este talentată în arte marţiale.
Park Moon Soo se pregăteşte să susţină proba naţională pentru a deveni slujbaş al statului.
Nu este prea deştept, dar este cinstit şi sufletist.
Dal Moon este un vestit circar, talentat la lupte marţiale.Saheonbu – organ administrativ înfiinţat iniţial în regatul Silla după model chinez, este cunoscut în istorie sub diverse denumiri (Saganwon în timpul domniei lui Gongmin în Goryeo).
Taejo, fondatorul Dinastiei Joseon, a reorganizat instituţia în 1392. Saheonbu, compus dintr-un ofiţer şef, 12 ofiţeri şi 40 de slujbaşi, asigura controlul în Hanyang (Seulul de azi) şi în împrejurimile lui, fiind răspunzător de întrunirile periodice ale curţii regale, plata datoriilor naţionale, birurile, examinarea viitorilor slujbaşi (gwageo), dar şi investigarea/anchetarea acestora, inclusiv a rudelor regelui.
Dar cel mai de temut atribut al Saheonbu era acela de a ancheta reclamaţiile supuşilor privind ordinele date de rege.
Deoarece Saheonbu avea responsabilităţi judiciare asupra ofiţerilor, oficialilor şi supuşilor, moralitatea membrilor săi era foarte strictă.
Saheonbu poate fi comparat cu o structură de audit şi control din zilele noastre.
CITEȘTI
Filme/Seriale Coreene
RandomFilme/Seriale coreene vizionate de mine. Sper să vă placă și vouă. Vizionare plăcută!! Informaţii luate de pe internet.