Ha Ji Won, Kang Min Hyuk şi Lee Seo Won îi vedem într-o drama medicală despre un grup de medici pentru care nu există limite pentru a-și îndeplini îndatoririle.
Când trei medici foarte diferiți își unesc forțele la bordul unei nave spital cu care călătoresc, ei învață că singura provocare mai dificilă decât medicina este să se înțeleagă cu colegii lor.
Prea mulți trăiesc fără asistentă medicală de calitate.
Pentru a schimba acest lucru, un umanitarist pune bazele unei nave spital, un centru medical voiajor pentru medicii dedicați ca să ajungă la pacienții lor.
Acești doctori excelenți descoperă rapid că marea nu este singura provocare.
Song Eun Jae (Ha Ji Won) este un chirurg foarte talentat.
A fost o perioadă în care nava
spital a fost folosită doar pentru verificări standard si administrarea medicamentelor.
Cu Song Eun Jae la bord, poate oferi intervenții chirurgicale complicate. Ea a avut mult succes ca chirurg, dar și o mulțime de probleme în viața de familie.
Când un incident nefericit o duce pe o navă în locul unui spital de prestigiu, ea are prea puțină compasiune pentru pacientii în vârstă încăpățânați.
Kwak Hyun (Kang Min Hyuk) este opusu emoțional al medicului său senior, Song Eun Jae.
Crescând cu un tată umanitarist, lăudat în permanență, Kwak Hyun se străduiește să fie o persoană caldă şi grijulie.
El vindecă nu doar cu medicina, ci și cu zâmbetul, dar Kwak Hyun are și niște cicatrici emoționale.
El nu se poate compara cu abilitățile medicale ale lui Song Eun Jae, dar este infinit mai bun la comunicarea cu pacienții.
Kim Jae Geol (Lee Seo Won) are aspectul de star Hallyu si o linie extinsă în medicină.
Tatăl său este un doctor respectat. Crescând, tatăl său l-a preferat întotdeauna pe fratele său strălucitor, ceea ce l-a determinat pe Jae Geol să devină o inimă singuratică.
Tatăl său era obsedat de medicina occidentală, ca formă de revoltă, Kim Jae Gol a studiat medicina orientală, spre dezaprobarea tatălui său.
Scopul lui de a urca pe navă era să scape de umbra tatălui său.
Cu toate acestea, pe navă trebuie să lucreze sub Song Eun Jae, care este la fel de strictă, lipsită de emoție şi disprețuitoare față de medicina orientală.
Acum, acești trei medici trebuie să
lase deoparte personalitățile pentru a-și putea trata pacienții.
O dată cu trecerea timpului aceștia învață curând că munca în echipă aduce oamenii împreună.
CITEȘTI
Filme/Seriale Coreene
RandomFilme/Seriale coreene vizionate de mine. Sper să vă placă și vouă. Vizionare plăcută!! Informaţii luate de pe internet.