Arabaya binmiştik ev biraz uzak olduğu için hızlı gidiyoduk(90la gidiyoruz ne var bu benim için hızlı demek nabıyım).Araba birden durdu."ne oldu şimdi burası neresi neden burda durduk"diye soru sormaya başladım.Niall derin bi nefes aldi."endişelenicek bisey yok sadece suyu bitmis"dedi.Ben birden ona sarildim ilk basta sasirdi ama sonra o da karsilik verdi.Hemen geri çekildim.Arabadan hemen indi tabi bende arkasından.Niall kapağı açmış oyle bakiyodu.O sırada bi araba gördüm durdurup.Cama tikladim.Camı açti."ne oldu gençler?"dedi."araba birden durdu ne oldugunu anlamadik bizi .... cafe ye gotururmusunuz"dedim."tabi gelin"dedi.arabaya bindik ve cafenin onunde indik."neden bizi burda indirdin?"dedi."kusura bakma ben her onume gelene adresimi vermiyorum merak etme ev zaten yakin"dedim."ben ozur dilerim arabaya sinirlendim ve senden cikardim"dedi."onemli degil en azindan ozur diledin digerleri gibi degilsin"dedim.Kafasini anlamamis gibi salladi."neyse bosver ya"dedim.Tamam anlaminda basini salladi.İkimizde susuyoduk.Sessizligi niall in telefonu bozdu.Telefonu sinirli bir sekilde kapadi."ne oldu"dedim."harry otelde kalmami soyluyo"dedi."ya sey yanlis anlamazsan sizde kalabilirmiyim"dedi."tabiki"dedim.Eve geldik.Kapiyi acmistim.İceri girdiginde sasirmis gibi duruyordu."ne oldu?"dedim."evi sen mi dekore ettin"dedi.guldum "ewt ne var"dedim."cok guzel"dedi"saol bu arada karnin acmi"dedim"evet biraz"dedi."tamam bn biseyler yapiyim ozaman sende kafana gore takil "dedim.
----30dkk sonra--
"niall yemek hazir"diye bagirdim."geliyorum"dedi.Annem turk oldugu icin ondan bi kac yemek cesidini yapmayi ogrenmistim.Manti yapmistim." ya cok guzel kokuyoo"dedi.Yemeği yedik daha dogrusu niall yedi.Yagmur baslamisti ve arada gok gurluyodu."ya ben sey ben gok gurultusunden cok korkarim acaba yaninda yatsam"dedim.guldu "tamam gel"dedi.misafir odasinda kaliyodu herhalde koltukta yatirmiycaktim.Yattim bana arkadan sarilmisti acikcasi icime huzur vermisti.
----sabah----
Gozlerimi actim.Niall yanimda yatiyodu onu izlemeye basladim.Gozlerini acti."Gunaydin"dedi ve gulumsedi."Gunaydin"dedim.Birkac dakika oyle kaldik ki boyle saatlerce kalabilirdim.Sonra karnim guruldamaya basladi guldu sonra onunki guruldadi bu sefer ben de guldum.Mutfaga indik.(ara detaylari anlatmiyorum lavaboya gitti falan)."dun aksam sen yaptin simdi de ben yapiyim"dedi."bu arada cok guzel krep yaparim"dedi."tamam"dedim.Onu izlemeye basladim.Yemek yaparken ne kadar seksiydi ne diyorum ben kendine gel jennifer baska tarafa bakk.Arada bana bakip gulumsuyodu.Bende bos durmayip masayi hazirladim.Omletleri getirdi.Oturduk ve yedik."niall bu muthis olmus bi ara banada ogretmelisin."dedim.guldu."tabi neden olmasin"dedi.Beraber sofrayi topladik.Bugun cumartesiydi o yuzden bu kadar rahattım."niall bugun ne yapicaksin?"dedim."seni bi yere gotursem olur mu?"dedi.bende "peki tamam"dedim."ozaman sen hazirlan bende hazirlaniyim seni yarim saat sonra alirim olur mu?"dedi."tabi"dedim.O gitti.Onunla bi gunde baya arkadas olmustuk ama bilmiyorum dun aksam o kadar heycanliydim ki off bayilicak gibiydim o mukemmeldi.Ben galiba ondan hoşlaniyodum.Yukari cikip etek ve gomlek giymistim altinada babet.sacimi saldim ve duzlestirmistim.hafif bi makyaj yapmistim.telefonuma mesaj geldi."ben asagidayim-niall"hemen evin anahtarini alip asagi indim.Beni arabaya yaslanmis bi sekilde bekliyodu.arabanin kapisini acti oturdum hemen dolanip oda oturdu.Giderken."cok guzel olmussun"dedi."saol sende cok yakisiklisin"dedim."saol"dedi.15 dk sonra bi gol kenarina gelmistik.İskelede mumlar ve gul yapraklari vardi.İskeleye dogru yuruduk.ve oturduk."bak daha yeni tanistik ama ben sey ben senden cok hoslandim jennifer"dedi ve elimi tuttu.ben heycandan bayilicaktim resmen.konusmasina devam etti."benimle cikarmisin?"dedi."evet"dedim.sasirdi"ne dedin"dedi."evet diyorum"dedim.sarildi ayrildigimizda aramizda 1cm vardi."seni seviyorum"dedi ve dudagima yapisti...
Arkadslar yorum yapinn