Herkes odalarına gitti.Ben odama giriyordum niall da gelmişti ben"ne yapıyosun ya"dedim.oda"odama gidip yaticam"dedi.ben"senin odan burası değil ki"dedim.oda güldü"evet aşkım burası benim odam ve sen de benimle kalıyorsun"dedi.ben"ya haber çıkarsa o zaman ne yapacaksın"dedim.oda"öyle bişey olmayacak zaten hadi yatalim"dedi.ben hâlâ saskin bir ifadeyle ona bakıyordum.yanıma geldi."hadi aşkım yatalim korkma seni becermiyecegim"dedi.üstümü banyo da değiştirdim içeri girdiğimde üstü çıplak bi niall gördüm çok tatlı yaa diye iç geçirirken o yanıma gelmişti ve "hayatım bişey olmayacak olmayacak korkma "dedi.ve birden beni öpmeye başladı ve bende karşılık veriyordum.ayrıldık güldü ve"hadi yatalim"dedi.ben"ilk önce üstünü giyin istersen"dedim.oda"ben hep böyle yatarım aşkım"dedi.Ben yatağa yattım oda mutfaktaydı benimde karnım acıkmıştım yanına gittim"aşkımm"dedim."hm"dedi."benim karnım acıktı"dedim.gülümsedi."tamam o zaman sana yemek yapayım ama karşılığında senden bişey istiycem"dedi ve pis pis sırıttı."neymiş o isteğin"dedim lütfen sapık olmasın lütfennn."benim yanımda iç çamaşırlarınla yaticaksin"dedi."oha"dedim."istersen daha farklı bişeyde olabilir"dedi ve yine pis pis sırıttı.ben"başka bişey olmayacak ama dime söz ver bana"dedim."tamam tamam söz veriyorum"dedi.yemeği yedik.işte en zor kısım off.niall yanıma geldi ve bana iç çamaşırı getirdi."bunun devamı nerde "dedim gözlerimi portleterek."aşkım ama anlaşma bu ben senin dediğini yaptım şimdi de sen benim dediğimi yapicaksin"dedi.banyo ya girdim ve giyindim off çok utanıyorum suan ben bide içeri gidip onun yanına böyle yaticam oldu olmaz yapamam böyle bişey."niall ben yapamam"dedim."sen yoksa utandın mı"dedi.direk kapıyı açıp içeri girdi niye kapıyı kilitlemedim ki off ya bana bakıyordu "wow çok güzelsinn"dedi."istersen sapıtma"dedim."tamam tamam hadi gel buraya benim utangaç sevgilim"dedi ve bana sarıldı.ben de ona.kafamı aşağı indirdim eliyle cenemi tuttu ona bakmamı sağladı."ben den sakın utanma tamam mı ben senin istemediğin bişey yapmam"dedi.tamam anlamında kafamı salladım.bana doğru yaklaştı o tam beni opucekken ben onun dudaklarına yapistim ilk başta şaşırdı ve karşılık vermedi ama sonra oda bana karşılık vermeye başladı.elleri yavaşça kalcama geliyordu.beni birden kucağına aldı ve içeri götürdü yatağa yatırdı.ben"niall ihg"lafımı bitirmeden birden beni öpmeye başladı ilk başta karşılık vermedim ama sonra bende karşılık vermeye başladım.üstüme çıktı tam o sırada kapı açıldı.liam bize şaşırmış bir şekilde bakıyordu."ben isterseniz bolmiyim sizi"dedi.niall"iyi olurdu ama neyse"dedi.ben"niall kalk üstümden"dedim.niall kalktı.ben bornozumu giydim.liamin yanına gittim kulağına"iyiki geldin yoksa kim bilir neler olurdu"dedim."benim size çok önemli bi haberim var.."dedi.
arkadaşlar bu bölümdeki sapık yerleri bi hikayeden alıntı yaptım umarım beğenirsiniz :))