Mavi gözler 11.bölüm

23 4 2
                                    

Ben"simdi siz toplam 100 konser mi vericeksiniz?"dedim saskinca.liam"evet jenni"dedi."konserlerdeki o enerjik halinizi nasil sagliyosunuz?"dedim.lou"sakinles jenni yada muhabir mi demeliydim"dedi.Bende dahil herkes gulmeye basladi.

----30dkk sonra----

Ucaktan indik gazeteciler bizi cekiyodu.Önden liam harry zayn indi sonra elenor ve lou en sonda biz inmistik cunku niall ilaclarini almisti.asagi inerken niall benim elimi tutuyordu.Havaalaninda yuzlerce hayran vardi.ben niall in yanindaydim.Niall imza atarken bana bi hayran"adin ne senin?"dedi."jennifer kisaca jenni de"dedim."seni cok sevdim sen digerleri gibi degilsin onlar bizi takmiyolar yani diger kizlar"dedi."oncelikle saol ama diger kizlar yonetimden emir aliyorlar ve bende buna dahilim  hayranlara o yuzden oyle davraniyolar bende sadece seninle konustum bunu kimseye soyleme"dedim."tamam"dedi bana goz kirpti bende ayni sekilde goz kirptim.niall"hadi gidiyoruz"dedi.ben kiza tel nomu verdim oda bana verdi.ben giderken"bu arada cok yakisiyosunuzdiye bagirdi.ben ve niall arkamizi donduk ve ayni ana"tesekkurlerrr"diye bagirdik ve gulmeye basladik.niall"bak gordun mu hayatim o kadarda kotu degilmis"dedi."evet hepsi cok tatli kizlar"dedim."eh kimin hayranlari"dedi.guldum oda bunun ustune guldu.Kalicagimiz otele gelip yerlesmistik elenor la suan ne giyicegimize karar veriyoduk o gercekten iyi bi kiz."ee hayranlarla ilk gunun nasildi?"dedi."superdi beni sevdiler ya senin"dedim gulumseyerek."benimkide cok guzeldi burdaki hayranlari cok sevdim"dedi gulduk.elenor siyah straplez duz bi elbise altinada bej rengi topuklu giymisti.bende yere kadar uzun ucus ucus bi elbise giymistim altinada siyah ayakkabi.kapi tiklandi.ben"kimsiniz?"dedim."ben niall yanimdada lou var biz iki prenssiz ama prenseslerimizi bulamiyoruz ikiside birbirinden guzel iki prenses acaba siz gordunuz mu?"dedi.japiyi actim."iste burdalar"dedim.hep birlikte gulduk.asagi indik restorant katina.herkesin gozu bizim ustumuzdeydi.elenor la birbirimize bakistik ve gulduk.dort kisilik bi masa vardi onumuzde.ben"digerleri nerde"dedim. niall"onlar cok sikici buldular harry ile liam bara gitti zayn de odada natalie yle konusuyo."dedi.hepimiz oturduk ve konusmaya basladik.

Bu bölü Canada da geciyo kizlar lutfen yorum yapin bi dahaki bolumu ona gore belirliycem:)

Mavi gözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin