Ayrildik.Yere bakıyodum ve kıpkırmızıydım o kesin zaten o değilde biz şuan niall la çikiyoruz cikiyoruz cikiyoruz cikiyoruzzz.Elini çeneme koydu ve ona bakmami sagladi gozyaslarimi sildi bi dakka ben agliyomuydum tamam salak oldugumu biliyodum ama agladigimi fark etmeyecek kadarda degildi herhalde"niye agliyosun?"dedi.heh tam sorusuna denk geldim simdi ben ne diycem.offfff biri bana tokat atsın."babam ve annem öldükten sonra ilk defa bana birisi bu kadar deger gosterdi."dedim."shh sakin aglama tamam mi?"dedi.tamam anlaminda basimi salladim."simdi gel buraya"dedi ve bana sarildi bende ona karsilik verdim.
-------sabah-----
Niall beni eve birakip gitmisti.Bende arkadasim natalie yi aramistim.Yaşadıklarımızı anlatmıştım.Uyandım.Gidip elimi yuzumu yıkadim.Aşağı indiğimde şok olmuştum.Natalie ve zayn eleleydi.Ağzımdan hiiihh diye bi ses çiktiginda ikiside bana donmus ve ellerini ayirmisti.ben"tebrikler cok mutlu oldum"diye bagirmistim.İkiside bana bakıp gulmeye basladilar bende onlara katilmistim biz gulerken kapi calmisti."ben bakarim"demistim.Kapiyi actigimda yuzu ciceklerden kapanmis birisi duruyodu."kimsiniz"dedim."burda cok guzel bi kiz varmis ben onu gormeye geldim"demisti.Cicekleri aldigimda bu kisinin irlandalım oldugunu gordugumde gulumsemistim.Cicekleri yukari cikarip gelmistim.Niall"seni cok özledim"dedi ve dudagima bi opucuk kondurup geri cekildi."bende ozledim"dedim ve sarilmistim.Zayn ve natalie nin tam karsisina oturmustuk.Onlarda bizim gibi eleleydi."bi dakka siz cikiyomusunuz?"dedi niall.zayn"evet dostum okula geldigimiz ilk gun teklif ettim oda kabul etti"dedi.niall "tebrikler"dedi.
arkadaslar yorum yazin lutfenn:(