Hastaneden cikarmistik ve suan bizim evde yatagimda misil misil uyuyo.Asagi inip ona bi guzel corba yaptim.Yukari ciktigimda gozleri acikti gulumsedim ve girdim."sana cok guzel bi corba yaptim sevgilimm"dedim ve guldum.Oda guldu.Yanina oturdum tam tabagi alicakti ki "hayir ben sana yediricem"dedim.
---5dkksonra----
Corbayi bitirmisti."mm cok guzel olmus askim"dedi."afiyet olsun benim koca bebegim"dedim ve guldum."eger ben olseydim ne yapardin?"dedi."bak boyle konusucaksan ben giderim"dedim."ben sorumun cevabini almadim"dedi ciddi bi sekilde."Bende olurdum cunku kalbim buna dayanmazdi ben senin kaza haberini aldigimda nasildim sen bilmiyosun tabi"dedim aglamaya baslamistim."shh bak ben burdayim senin yaninda"dedi bana sarilmaya calisti ama yaralar bunu engelliyodu yatakta oturur pozisyona geldi."ha bide beni biraksaydin"dedim."tamam simdi bunlari unutalim"dedi.yanina gelmem icin eliyle yanindaki yere vurdu.Oraya gectim.basini omzuma yasladi."seni seviyorum"dedi."bende seni seviyorum"dedim.
-----1ay sonra----
niall in bugun bandajlarini cikarticaklar o yuzden onlar erkenden ciktilar.bende evi temizliyodum.Natalie de yemek yapiyodu.hersey bittikten sonra biz oturduk.o sirada kapi caldi.Ben kosarak kapiyi actim niall di gulumsedom ve ona simsiki sarildim kokusunu icime cektim sanki aylardir gorusmemisiz gibi ayrildik.Yine beni optu.o sirada zayn arkadan"biz cikalim isterseniz siz devamini getirin"dedi.Ben"aa cok ayip natalie sevgiline terbiye ogret biraz"dedim.