Herneyse birlikte yemek yedik.Zayn ve niall gitti.Bizde odalarımıza çiktik.
Ben yattim.
----30dkk sonra---
Aşagidan sesler gelmeye basladi.Hemen uyandim.Elime lambami almistim.asagi indim.Isigi actim ve karsimda gullerle bi yol duruyodu.Yerde bi kagit vardi elime aldim.
kagitya"bu yolu takip et xox"yaziyodu.takip ettim.bahceye cikiyodu.Yerde mumlar ve cicekler vardi.Kafami kaldirdigimda agaca yaslanmis bi sekilde bana bakan ve gulen bir irlandali vardi onu cok seviyodum onun gulumsemesine karsilik bende gulumsedim.Yanima geldiginde eliyle yuzumu tuttu."begendin mi askim senin icin yaptim"dedi."evet askim cok guzel olmusta buna ne gerek vardi simdi"dedim."ben bir aylik turneye cikicam sana boyle veda ediyim dedim"dedi.yuzumdeki gulumseme silindi."off"dedim.Bana daha da yaklasti"seni cok ozliycem"dedi ve beni opmeye basladi boyle olunca bende karsilik verdim bi elini belime koydu diger elini basima koydu ve beni kendine daha cok cekti.o sirada bi flash patladi ben hemen ayrildim"bizi gorduler"dedim.guldu."onlari ben cagirdim hadi biraz daha haber cikaralim mi"dedi ve dudagima tekrar yapisti bende ona karsilik verdim e bir ay gorusmiycez herhalde yani nefesimiz kesildiginde ayrildik elimi tuttu ve "seni cok seviyorum!"seviyorumu bagirarak soylemisti buna guldum ve bende aynisini yaptim.ikimizde gulmeye basladik.Sonra agacin altinda iki tane puf vardi oraya oturduk ve konustuk onun gozlerine bakiyodum mukemmel bi maviligi vardi cok guzeldi boyle omrumun sonuna kadar bakabilirdim onun o mukemmel gozlerine.saat sabah 6 olmustu 4saattir burdayiz ve oturup konusuyoruz hatta ilerde cocugumuz olursa onun adini bile bulduk kiz olursa jessie erkek olursa jack koyucaz:) "askim ucak yarim saat sonra kalkicak"dedi.Sarildim ona ve aglamaya basladim."shh aglama ama hadi bak simdi yukari cik giyin ve valizini hazirla sende benimle geliyosun"dedi.cok sasirmistim."y-yani sen ciddi misin!,?"dedim."evet hadii"dedi.beni odaya cikardi ben zaten soka girmistim.Dolabi acti bi sort ve ust cikardi valizim dolabin altindaydi onu aldi ve icine ne bulduysa koydu o arda onlarla ugrasirken ben diger odada giyinmistim ve onun bu halini izliyodum.Guldum o coktan valizimin agzini kapatmisti.Asagida araba bekliyodu 10 dakikada hazirlanmistik tam 10 dakika herneyse arabaya bindik."niall"dedim."hm"dedi."ya directionerler beni sevmezse"dedim."bak seni cok sevicekler bi kere onlar sevmesede ben seni seviyorum"dedi."bak diger kizlara ne kadar kotu mesajlar atmislar eger beni sevmezlerse ben intahar ederim"dedim."sakin boyle bisey yapma yaparsan bende aynisini yaparim"dedi."bak bende seni cok seviyorum ama ya hayranlarin onlar ne olucak"dedim.Oda"bak bunu eger olursa o zaman dusunuruz"dedi.Havaalanina gelmistik arabadan indik butun kizlar ordaydi bende onlarin yanina gittim niall da erkeklerin yanina gitti.aslinda sadece elenor ve perrie vardi."ee nasilsiniz"dedim.elenor"iyi sen"dedi."iyi"dedim."siz geliyomusunuz?"dedi elenor.perrie"bizimde turnemiz olucak o yuzden ben gelemiycem peki sen jenni"dedi.evet bana jenni diyolar."ben gidiyorum daha dogrusu niall goturuyo elenor sen"dedim."bende geliyorum cok rahatladim simdi"dedi."neden"dedim."en azindan orda bi arkadasim olucak"dedi.hepimiz gulduk.perrie zayn nin yanina gitti ve vedalasti.bizde elenor la bizimkilerin yanina gittik.Ucaga bindik koltuklar iki tarafta karsilikliydi ben niall in yanina oturuyodum benim yanimda elenor onun yaninda lou karsidada liam harry zayn vardi.
Arkadaslar bu bolum bu kadar diger bolum belki gec gelebilir cunku odevlerim falan olucak ve telimi annem alicak belki pazar gunleri girebilirim buarada lutfen yorum yapinn