Mavi gözler 18.bölüm

21 3 0
                                    

Yemegimizi bitirmistik.niall"biseyler yapip kafamizi dagitalim"dedi.aslinda olabilirdi hem bize moral olurdu."tamam"dedim ve gulumsedim.oda gulumsedi."aslinda ben bi yer biliyorum oraya goturucem seni eminim sende seviceksin."dedi.ben"nereye gidicez"dedim.oda gulumsedi ve "supriz"dedi.ben"ya off soyle yaa"dedim.o bana aldiris etmeden gitti ve hesabi odeyip geri geldi.elimi tuttu.ben elimi cektim ama birakmama izin vermedi."istedigin kadar ugras soylemiycem"dedi."off amma inatcisin sen yaa"dedim.oda"bu da benim kotu taraflarimdan biri"dedi.taksi cagirdi taksiye bindik.kagida adresi yazip sofore verdi.elimi tuttu bana bakip gulumsedi."hepsi gecicek hepsini atlaticaz askim"dedi ve alnimdan optu."seni seviyorum"dedim."ben seni daha cok seviyorum."dedi.guldum.soforun geldik dediginde cama dogru baktim burasi lunaparkti.parayi verdi arabadan indik.indigimizde yine elimi tuttu."ee hangisinden baslayalim"dedi.ben"sen karar ver"dedim.etrafina bakti."korku tuneli"dedi."ya ama ben cok korkarim o olmasin"dedim.guldu."o zaman ask tuneli"dedi.hmm bu fikir hosuma gitmisti aslinda ben cevap vermeden gitti biletleri aldi.yerimize oturduk(hani yuvarlak bi sey varya o).hareket etmeye basladi heryerde kalpler vardi.aslinda sikilmistim ama niall guluyodu ve bana bakiyodu bende belli etmedim cunku onu cok seviyodum.

niall in agzindan

acaba onu opsem bana kizarmi?'tabiki kizar yapma'dedi yine salak ic sesim off bi sus ya'ben susmam canim'dedi canim ne ya herneyse off onu cok seviyorum.suan eleleydik ona biraz daha yaklastim.

jenni nin agzindan

niall bana daha da yaklasti yaptigina anlam veremedim ama o daha cok yaklasti agzimi acsam dudaklarimiz birlesicekti.dudagima bi buse kondurup cekildi.daha sonra dudaklarimizi birlestirdi.

beni operken istemsizce karsilik veriyordum...

arkadaslar yeni bolum gec geldi biliyorum ama anneme yakalaniyodum o yuzden vote larinizi esirgemeyi lutfen kisses ;))

Mavi gözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin