Mavi gözler 7.bölüm

34 2 1
                                    

niall"hadi biseyler yapalım hep birlikte"dedi.herkes olumlu anlamda başını salladı.niall"o zaman biz zayn le guzel bi yer bulalim"dedi.bende"tamam ama bizede haber verin nereye gitcegimizi"dedim.niall"nereye gidicegimizi bilmem ama acik giyinme tamam mi sonra kavga cikar kan dokulur falan yani tamam mi"dedi.bende"benim kiskanc sevgilim tamam cok acik giyinmem merak etme"dedigimde hep birlikte gulmeye basladik.zayn arabaya binmisti.niall tam kapidan cikacakken donup beni optu ve gittiler.Aslinda onun bu kiskanc hali cok tatliydi.Natalie ve ben hazirlanmak icin yukari ciktik.Ben siyah bi pantalon ustunede "PİNK"yazan beyaz bol bi tshirt giymistim.Tam bi pink hastasiyimdir.Herzaman onun giydiklerinden bulmaya calisirim yada benzerinden.herneyse natalie ise kot şort ve ustune beyaz bi gomlek giymisti.onun ayaginda adidas beyaz bi ayakkabi giymisti.bende siyah bi babet siyahi ve duz ayakkabilari severim.Tam saclarimi tararken telim calmisti actim tanimadigim bi kadinin sesiydi"merhaba ben ... hastaneden ariyorum niall horan nin yakinimisiniz"dedi."evet kiz arkadasiyim"dedim."niall horan bi kaza gecirdi hastaneye kaldirdik."dedi."nasil durumu nasil?"dedim."suanda ameliyatta cok kan kaybetmis ama son durumu bilmiyorum"dedi.hemen kapattim.arabanin anahtarini alip evden ciktim arabaya bindim.Aglamaya baslamistim lutfen beni birakma lutfen diye bagiriyordum bagirdikca gaza basiyodum.en sonunda hastaneye gelmistim arabadan hizla inip kosa kosa hastaneye girdim.danismaya gidim niall horan nerde dedim.en ust kattaki ameliyatanede dedi.hemen asansorlerin oraya gittigimde doluydu merdivenlerden ucer ucer cikmaya basladim.sonunda ameliyatanenin onune gelmistim.zayn de ordaydi.onunda kolu kirilmis ve basinda da cizikler vardi."niall nerde"dedim.oda"tamam sakin ol otur suraya"dedi."benden nasil sakin olmami beklersin ya icerde benim sevdigim adam yasam savasi versin ben burda oturuyim olmaz"dedim.Yarim saattir bekliyorduk ben agliyordum natalie gelmisti ve beni sakinlestirmeye calisiyordu.Dokto cikmisti."o nasil"dedim."suanda iyi ama hala riski tam atlasmis degil bi kac gun hastanede gozetim altinda tutmamiz lazim"dedi."onu gorebilirmiyim lutfen"dedim."tabi ama 2-3 dakika"dedi.odaya girdigimde yatakta oylece yatiyodu yanindaki sandeleye oturdum ve elini tuttum "niall sevgilim bak ben geldim hadi sende gozlerini ac birlikte eve gidelim ben sana yine yemek yapiyim sonra birlikte yiyelim sonra film acalim onu izleyelim gok gurlesin sen benim yanima yat bana saril birlikte uyuyalim ama hadi gozlerini ac lutfen"dedim.hemsire iceri girdi bitti hadi cikin dedi.bende sadece 1 saniye verin dedim.hemsire disari ciktiginda hic yapmadigim bisey yapip dudaklarina opucuk kondurup disari ciktim ve yine aglamaya basladim.

niall in agzindan

gözlerimi actigimda bembeyaz bi yerdeydim.ne yapicagimi bilmiyodum ilerledigimde iki kapi gordum bi tanesi simsiyahti digerinde de sevgilimin yuzu vardi sonra arkamdan bi ses bi secim yapmak zorundasin dedi.ben sevgilimi secmek istiyordum kapiya dogru yoneldim arkami dondugumde konusan o beyazli adam yoktu ben kapidan iceri girdim.girdigimde dudagimda bi sicaklik hissetmistim ama hemen gitti.

jennifer in agzindan

ben hala agliyodum ve onu izliyordum.birden elini hareket ettirdigini gordum."elini hareket ettirdi"diye bagirdim.doktorlar geldiler kontrolleri yaptilar ve disari ciktilar"nasil iyi mi"dedim."evet gayet iyi nasil oldu bilmiyorum ama durumu gittice iyi oluyo son kontrolleri yapalim ve sonra eve cikarabilirsiniz"dedi ve gitti.zayn"peki nereye goturcez"dedi."tabiki bizim eve ben onu yalniz birakirmiyim"dedim.tamam anlaminda basini salladi.

Arkadaslar yeni bolum biraz heyecanli gecti lutfen yorum yapin veya begenin:)

Mavi gözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin