Mavi gözler 17.bölüm

24 3 1
                                    

adamlardan biri"ne yaptigini gercekten ogrenmek istiyomusun?"dedi.bende tamam anlaminda kafami salladim."benim bi kizim var o niall in hayraniydi onu gormek istiyordu ve konserine gitti konserden sonra onu bir kizla yanyana gordu ve eve geldiginde kendini odaya kilitledi 2 gun boyunca  ordaydi biz iceri camdan girdik banyoya girdigimizde eline jilet vardi ben ona yapmamasini soyledim ama  dinlemedi ve gozumuzun onunde jiletle bileklerini kesti."dedi.ben"peki suan nerde"dedim.adam"rehabilitasyon merkezinde ve biz bunun hesabini almak icin geldik"dedi.ben"hemen beni o rehabilitasyon merkezine goturun hemen ve niall da gelicek"dedim.otelden ciktik ve rehabilitasyon merkezine geldik.ben hemen odaya girdim niall a beklemesini soyledim.iceri girdigimde.kiz"kimsin sen?"dedi."beni bir arkadasin olarak gor"dedim."eee ne istiyosun?"dedi.bende"neden burdasin biliyorum ve seninle birisi konusmak istiyor"dedim."ne diycekse desin ve gitsin"dedi.disari ciktim ve niall i cagirdim.iceri girdigimizde kiz yere bakiyodu kafasini kaldirdiginda."senin ne isin var burda hemen git burdan"dedi.niall"bak ben senden cok cok ozur dilerim sen cok guzel bi kizsin"dedi.kizin elini tuttu.kiz istemeden gulumsedi.niall eline bakti kizin ve"bir daha sakin boyle bir sey kesinlikle yapmiycaksin duydun mu beni simdi babandan telefonunu alicam ve seni ariycam tamam mi?"dedi.kizin gulumsemesi buyudu."tamam"dedi.niall"soz mu?"dedi."soz"dedi.niall kizin yanagindan optu."peki bu kiz kim?"dedi.niall bana dondu ve "benim kiz arkadasim ama yine kendine zarar vermiyceksin dime"dedi.kiz yine guldu"soz verdim ya yapmiycam bidaha ama"dedi.niall"amaaaa"dedi."senin yanagindan opup sarilicam izin verir misin"dedi bana bakarak.gulumseyip"tabi ki"dedim."sen digerlerinden cok farklisin"dedi."saol"dedim.sarildilar falan odadan cikti niall bende tam cikicakken"ona sahip cik"dedi."merak etme ama sende burdan cikinca ara seni ziyarete gelelim"dedim."tesekkurler hersey icin"dedi.yanina gidip ona sarildim."kendine iyi bak"dedim.kafasini olumlu anlamda salladi.disari ciktim.adamlar kalkti.ben"bize o mesaji atan siz miydiniz?"dedim.adam"ne mesaji?"dediginde beynimden vurulmustum.niall la goz goze geldik."t-tesekkurler biz gidelim o zaman"dedim.konustuguma inanamiyordum.niall elimi tuttu arabayla gelmemistik o yuzden yuruyorduk niall yanina sapka ve gozluk almisti onlari takti.niall"ne yapicaz simdi"dedi."bilmiyorum"dedim."o zaman surda bir lokanta var orda hem oturur dusunuruz hemde karnimizi doyururuz"dedi.masamiza oturduk."peki neden biri bize bunu yapsin"dedim."bilmiyorum bilmiyorum onu bir bulursam olmayan kafasini bir tarafina sokucam"dedi.ben"tamam da bi bulalim"dedim ve elini tuttum."herne olursa olsun seni sevdigimi unutma"dedim."sende  unutma"dedi.ve elimi optu.siparislerimiz geldi onlari yiyodikki  aklima bisey geldi."niall"dedim."himm"dedi."acaba dusmanlarimizin listesini mi yapsak?"dedim."olabilir ama bunlari sonra konussak"dedi."tamam"dedim.bugun onlarin izin gunuydu o yuzden rahattik.

Arkadaslar yeni bolum geldi herkese iyi okumalar yorum yapmayi unutmayin. :))

Mavi gözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin