Baekhyun tanımadığı bir odada açmıştı gözlerini. Yataktan çıktığında hala dün geceki kıyafetleriyle olduğunu fark etti. Kapıyı açtığında burnuna gelen yemek kokularıyla gülümsedi. Yavaşça merdivenlerden aşağı inerken evi inceledi. Burası Yixing’in eviydi. Demek ki dün akşam burada uyuyakalmıştı.
Mutfağa ulaştığında Yixing yemek yapıyordu. Kapıya yaslanıp onu izlemeye başladı. Yixing şarkı söylemeye başlayınca masadaki yerine oturup onu bekledi. Yixing arkasını döndüğünde Baekhyun’u görmesiyle korkup elindeki tabağı yere düşürdü.
O anda Baekhyun’un dün akşam yaşananlar aklına gelmişti. Yixing onu öpmüştü. Yixing yerdeki tabak parçalarını toplayıp çöpe attı. “ Haber verseydin keşke, neyse zaten bende seni uyandıracaktım. Sahi iyi uyudun mu Baek?”
“Baekkie?”
Baekhyun elini dudaklarına götürmüş Yixing’e aval aval bakıyordu. “Baekkie?” Adını duymasıyla kendine gelebilmişti sonunda. “E-Efendim?” Yixing endişeyle yanına gidip elini Baekhyun’un alnına koydu. Ateşi yoktu. Elini çektiğinde Baekhyun’un yüzü biraz daha pembeleşmişti. “İyi olduğuna emin misin Baekkie, istersen doktora gidelim?”
Baekhyun hayır anlamında kafasını salladı. İyi değildi çünkü Yixing’in dokunduğu her şey cayır cayır yanıyordu. Baekhyun gözlerini kaçırıyordu Yixing ona bakmaya çalıştıkça başka yere bakıyor ya da kafasını tabağından kaldırmıyordu. “Baek, tanrı aşkına neyin var? Dün akşamda film izlerken uyuya kaldın. Hem de en heyecanlı yerinde. Çocukla kız öpüşüyordu”
Baekhyun ‘öpüşmek’ kelimesini duyduktan sonra kafasını kaldırdı. Acaba? Rüya olabilir miydi Yixing ile öpüşmeleri. “D-Dün gece b-biz öpüştük mü?” utangaç bir şekilde soruyu Yixing’i yönelttiğinde Yixing şaşkınlıktan gözlerini büyütüp Baekhyun’a bakmıştı. Baekhyun sorusunun cevabını almıştı. Rüya görmüştü. Film saolsun.
“B-Baek biz öpüşmedik. Yani başka biriyle öpüştün mü bilmiyorum ama ben daha kimseyle öpüşmedim.”
*Lanet olsun Yixing kimseyle öpüşmediğini söyleyecek kadar neden konuşkansın ki bu gün?*
Baekhyun duyduklarıyla kafasını tekrar gömdüğü tabaktan kaldırdı. Bu sefer utançla kafasını eğme sırası Yixing’teydi. “Öp-Öpüşmedin mi? Kimseyle mi?” Yixing utangaçça başını salladı. Baekhyun yanına gidip Yixing’in çenesinden tutarak başını kaldırıp gözlerine baktı. Yavaşça Yixing’in dudaklarına doğru eğilip öpmeye başladı. Yixing başta ne yapacağını şaşırsa da sonradan karşılık vermeye başladı. Masum başlayan öpücük Baekhyun’un Yixing’in ağzına dilini sokmasıyla derinleşti.
Baekhyun sadece ufak bir öpücük kondurmayı düşünürken kendini şuan durduramıyordu. Elini Yixing’in beline yerleştirip kendini ona biraz daha yasladı. Yixing elini Baekhyun’un saçlarında gezdirmeye başladı. En son ne zaman bu kadar iyi hissettiğini hatırlamıyordu. Sanırım hiçbir zamandı. Çünkü şuan yaşadığı duyguyu hiçbir kelime tarif edemezdi.
Mükemmel? Çarpıcı? Baş döndürücü? Hepsi şuan yaşadıkları duygunun yanında bir hiç gibi kalıyordu. Baekhyun onu öpmüşken bu hale gelmişti ya ona sahip olsaydı. Yavaşça kendini geri çekip son kez Yixing’in dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu. Yixing ilk öpücüğünü bu şekilde hayal etmemişti. Şuan hayal ettiği öpücüğün o kadar uzağındaydı ki. Hayal ettiğinden çok daha güzeldi. Baekhyun alnını Yixing’in alnına yasladı.
İkisi de nefes nefese kalmıştı. Baekhyun’un gözleri hala Yixing’in dudaklarındaydı. Yixing Baek’in nereye baktığını tahmin edebiliyordu. Eli tekrar Baekhyun’un saçlarını kavrayıp kendine çekti. Ardından dudaklarını tekrar buluşturdu. Baekhyun saatlerce onunla öpüşebilirdi ama bu onun için ve küçük Baek için pek iyi bir durum olduğu söz konusu değildi. Baekhyun sancıyla geri çekildiğinde Yixing endişeyle ona baktı.
“Bir şey yok tuvalete gitmem gerekiyor o kadar.”
Yixing başını salladıktan sonra dudaklarını yaladı. O sırada Baekhyun tuvalete gitmişti bile. Yixing şuan aklı karışmış bir şekilde oturuyor az önce olanları düşünüyordu. O ve Baekhyun az önce öpüşmüşlerdi hem de ateşli denebilecek bir şekilde.
--- LAY ----
Baekhyun gittiğinden beri evde oturmuş dudaklarıma dokunup onu düşünüp duruyorum. Tanrım hiç iyi bir şey değil bu. Ah. Baekhyun’un acelesi olmasaydı bütün günü onunla geçirebilirdi ama yardım etmesi gerekiyormuş. Birilerine. Aman tanrım. Beni öptü ve hoşlanmadı. O yüzden geri çekildi. Ah tanrım tanrım tanrım. Tam bir aptalım. Aptal.
Bazen düşünmek denen o yeteneği kullanamayacak kadar salak mıydım ben? Cevabı hepimiz gayet iyi biliyoruz evet! Şizofren falanda olabilirim sanırım. Kahretsin ya sevgilisi varsa? Nasıl dayanırım ben? Yok olsa zaten ilk o öpmezdi. Evet! İlk o öptü beni. Baekhyun öptü beni ya.
Sesli bir inleme çıkarıp kafamı oturduğum kanapeye bıraktım. Sakin ol Yixing. Giyin git bir kafede bir kahve falan iç. Üstümü hızla değiştirip Baekhyun’la tanıştığımız cafeye gittim. Umarım o da ordadır.
--- Baekhyun---
Tanrım ne düşünüyordum böyle? Yixing’in dudakları. Yixing’in beyaz boynu. Tamam, oranında tadına bakmak için neler vermezdim. Sakin ol Baekhyun nefes al. Kesinlikle delirdim. Kendi kendime konuşuyorum. Elimi kahveme götürüp bir yudum aldım. Düşününce büyük bir haksızlık yaptım sanırım Yixing’e.
Ya çocuk ondan tiksindiğimi düşündüyse? Ya onu istemediğimi düşünüp birine aşık olursa? Daha onunla çıkmıyordum bile! Yani çıkma teklifi etmeyi düşünmediğimden değil ki şu öpücük olayından sonra onu odamda yorganımın altına saklayıp benim diye bağırasım var. Ya da ona bakan bütün insanları öldüresim var.
Bakmayın lütfen o benim diye sahiplenmek istiyorum ama yani.. Aiish. Cidden. Fincanı bırakıp kapıya doğru baktım. Yixing gelmişti. Ona bakmaya devam ederken beni gördü. Gülümsemiyordu. Yanıma doğru gelmesi için el hareketiyle yanıma çağırdım. Kafasını sallayıp yanıma geldi.
O da benim gibi bir kahve söyleyip fincanıyla oynamaya başladı. Utanıyordu. Benden utanıyordu. “Lay iyi misin?” ona soru yöneltmemle kafasını fincandan kaldırmış bana bakıyordu. Kafasını evet anlamında salladığında biraz olsun rahatlamıştım.
“Benden iğrenmedin değil mi?”
Ona şaşkın bir şekilde bakmaya başladığımda ciddi olduğunu anlayabiliyordum. “Hayır! Hayır, dudaklarının tadı cidden harika ben hayır. İğrenmedim sadece ben.. Bunu söyleyemem utanç verici sorun sende değildi. Hatta harika dudaklara sahipsin tekrar öpebilirim bile” Lanet olsun Baekhyun az önce onu dedin mi? Yixing gülerek bana baktığında onu yüksek sesle söylediğim kanıtlanmış oldu. Ah harika Baekhyun işte tam sıçtın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counting Stars|BaekLay ✔
FanfictionHer gece yıldızları saymalıydık beraber, Onların sonsuzluğunda kaybolmalıydık.