Yixing umutla karşısındaki çocuğa bakıyordu. Baekhyun ise resmen dili tutulmuştu. Buna hazır mıydı bilmiyordu. Daha yeni tanışmışlardı. Ama onu öpmüştü. Yani hem arkadaşları da onu tanıyordu. En kötü ne olabilirdi ki? Kafasını sonunda her metresini incelediği tabaktan kaldırdı. “Tamam, kabul ediyorum.” Yixing mutlulukla yerinden kalkıp kollarını Baekhyun’un boynuna doladı. Baekhyun’da kollarını Yixing’in beline dolamıştı.
“Eşyalarını toplamaya gidelim.”
Baekhyun kollarını yavaşça Yixing’in belinden indirirken Yixing’te ondan bir adım uzaklaşmıştı. “Ben hallederim, iş bak sende.” Dedikten sonra evden ayrılmıştı Baekhyun. Yixing şaşkınca onun arkasından bakıyordu. Buna takılmamaya çalışarak evi temizlemeye başladı.
***
Bütün evi temizlemiştim resmen. Piyanom kalmıştı sadece. Onun yanına gidip özenle temizlemeye başladım. Baekhyun haklıydı iş bulmalıydım. Sahi o her zaman gittiğimiz cafede bir iş ilanı vardı. Ellerimi mutlulukla çırpıp yukarı odama doğru yürüdüm
Üstümü değiştirip aşağıya indiğimde Baekhyun eve gelmişti. “Oh, ne zaman geldin?” kafasını laptoptan kaldırıp bana baktı. “Az önce, sen nereye gidiyorsun?”
“İş başvurusuna.”
Gülümseyip önündeki işine döndü. Açıkçası bu biraz acıtmıştı. Benimle ilgilenmiyordu bile ben ise nasıl hayaller kuruyordum. Arkama bakmadan evden dışarı attım kendimi bisikletime doğru yaklaşıp kilidini çıkardım ardından bisikletime binip cafeye doğru sürmeye başladım. Umarım bu işe alınırdım gerçekten ihtiyacım vardı.
Cafeye geldiğimde iş ilanının hala asılı olduğunu gördüm. Mutlulukla içeri girip tezgâha doğru yaklaşmaya başladım. “Merhaba, ben iş başvurusu için gelmiştim.”
**
Yixing gittiğinden beri ev çok sakindi. Odamı çoktan düzenlemiştim. Şuan o kadar boş hissediyordum ki onunla tanışmadan önce ne yapıyordum ben? Kafamı koltuğa yaslayıp tavanı izlemeye başladım. Acaba şuan ne yapıyordu? Kabul edilmiş miydi işine? En önemli soru. Ben niye onu düşünüyorum?!
Kapının çalınmasıyla koşturarak kapıya gittim. Hızla kapıyı açtığımda bana bakan ve sırıtan bir Yixing görmüştüm. “Kabul edildin mi?” kafasını evet anlamında sallayıp elindeki poşetleri mutfağa taşıdı. Onun arkasından bende gitmiştim. Tam arkasında durmuştum. Arkasını döndüğünde burun burunaydık.
“B-Baek?”
Geri çekilmeyecektim. Şuan sen geldiğin için çok mutluyum Yixing. “Efendim?” gözlerini devirip tekrar arkasına dönüp yaptığı işe devam etti. Tamam, bu işe yaramamıştı. Ama beni istediğini biliyordum. Poşetten çubuk şekerlerden çıkarıp dudaklarının arasına yerleştirdi. Ah hayır. Bu sefer o kadar kolay olmayacak.
Onu ağzında ileri geri ittirmeye başladığında şekeri ağzından çıkarıp kendi dudaklarımın arasına aldıktan sonra küçük bir ısırık aldım. Yixing sırıttıktan sonra kalan eşyaları dolaba yerleştirmeye başladı. “Acıktın mı?”
Kafamı evet anlamında sallayıp onu izlemeye başladım. Yemek yaparken kendini kaybediyordu resmen. Ve benimde kendimi kaybetmeme neden oluyordu. Şarkı mırıldanıyor. Kalçalarını şarkı eşliğinde sallıyordu. Mükemmel bir sahne anlatamam(!) “Lay, hareket etmeyi kes.” Dediğimi yapıp hareket etmeyi kesince arkasından uzanıp dolapta duran şekerlerden bir tane daha aldım.
Yixing benim hareketimle irkilirken ben ise ona bakıp şeytanca sırıtıyordum. Tekrar olduğum yere dönüp şekeri yalamaya başladığımda hala kıpırdamıyordu. “Lay, hadi acıktım been” sızlanmaya başladığımda tekrar işine başlamıştı. Sana söz veriyorum Yixing üç gün. Üç gün sonra adımı inleyeceksin. Tekrar şeytanca sırıttığımda planım kafamda hazırlanmıştı bile.
**
Yerimde zıplayıp Minseok’un beni fark etmesi için çabalıyordum. Hadi ama nişanlın burada damatlık içinde sen başka bir erkekle ilgileniyorsun hem de üniversite aşkınla! “Laay bana yardım eder misin?” İkisinin de kafası bana dönmüştü şimdi. Teşekkür ederim. Yixing yanıma gelip soran gözlerle bana baktı. “Xiumin’e sence çok yakın davranmıyor musun?”
Tamam çok kıskançtım. Ama Yixing ile aralarında olanları bir bilseydiniz. Tamam Yixing Minseok ’a çok güvenirdi. Xiumin de ona. Çünkü en yakın arkadaşlardı. Sonra sevgili olmuşlar Minseok benimle tanışana kadar. Yixing’te o aralar ailesi yüzünden kızlarla çıkmak zorunda kalmıştı. Tanrım zavallı çocuk kızlardan kurtulmak için her yolu denemişti. Ama gerçekten bir kıza da âşık olmuştu. O kız öldükten sonra zor kendine gelmişti. Şimdi ise ailesi onun kaybından dolayı erkeklerle de çıkabileceğini söylemişti.
“Papyonum?”
Yixing gülümseyip papyonumu düzeltirken ben ise onu inceliyordum. Şimdi Minseok ile tekrar yakın arkadaş olmaları çok güzeldi. Ve umarım Baekhyun ve o ikisi inatçılıklarından kurtulup birbirlerine sevdiklerini itiraf edebilirlerdi. “Bitti gege.” Geri çekilip yaptığı işe mutlulukla bakmıştı. Bu çocuk küçücük şeylerden mutlu olabilecek kadar iyiydi.
“Xiumin hyung sence de iyi değil mi gegem?”
Minseok hayranlıkla bana bakıyordu. Bu adama aşıktım işte. Gerisi önemli değildi benim için. Yanına gidip dudaklarını dudaklarıma bastırdım. Ve işte bu hayatımın en güzel duygusuydu. Sevildiğimi ve sevdiğimi hissetmek.
***
Gözlerimi konuşan üç adama kitledim. Yalandan öksürüğüm sayesinde dikkatlerini çekebilmiştim. Luhan hyung beni gördüğü gibi kolumdan çekerek beni kocaman olan deneme kabinlerine sokmuştu. Tanrım burası kocamandı. Ciddiyim bir deneme kabinine göre.
“ Ne oluyor?”
“Lay’in eski sevgilisi kimmiş biliyor musun? Xiumin. Benimde yeni haberim oluyor.”
Ağzım şaşkınlıkla açılırken Luhan hyung’un onları yalnız bırakarak yaptığı aptallığa karşı kızıyordum. “Konuşmadan önce dinle bir. Yixing Minseok ’a çok güvenir. Xiumin de ona. Çünkü en yakın arkadaşlar. Sonra sevgili olmuşlar Minseok benimle tanışana kadar. Yixing’te o aralar ailesi yüzünden kızlarla çıkmak zorunda kalmıştı. Tanrım zavallı çocuk kızlardan kurtulmak için her yolu denemiş biliyor musun?. Ama gerçekten bir kıza da âşık olmuş hem de çok kötü. O kız öldükten sonra zor kendine gelmiş. Şimdi ise ailesi onun kaybından dolayı erkeklerle de çıkabileceğini söylemiş. Yani elini biraz çabuk tut.”
Gözlerimi devirip Luhan’a baktım “ Onun için uğraşıyorum ya bende!” kabinden çıkıp Minseok ve Yixing’in yanına doğru ilerledim. Soo birazdan burada olurdu herhalde. Adım biri uygulamaya geçirmiştim bile. Yixing’i kıskandırmak. Kyungsoo’nun içeriye girmesiyle içimde tuttuğum nefesi verdim ve gidip ona sarıldım. Ondan sonra gözlerimi Yixing’e çevirdim kim olduğunu çözmeye uğraşıyordu büyük ihtimalle.
Eğer ben Byun Baekhyun isem. Seni kendime üç günde aşık edecektim. Soo’nun beline elimi yerleştirdikten sonra tanıştırma işlemine başladım. “Kyungsoo Lay ile tanış yeni ev arkadaşım. Lay Kyungsoo ile tanış eski sevgilim.” Yixing’in ve Minseok’un gözleri şaşkınlıktan açılırken Luhan çoktan sevgilisini uyarmıştı. Kendime not Luhan hyunga daha çok planlarında yardım iste.
Kyungsoo ile hiç çıkmamıştım. O onunla tanıştığımdan beri Suho ile çıkıyordu. “Oh, memnun oldum.” Diyip elini en tatlı haliyle Kyungsoo’ya uzattığında şaşkınlıkla Yixing’e bakmıştım. Ne yani? Kıskanmıyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Counting Stars|BaekLay ✔
FanfictionHer gece yıldızları saymalıydık beraber, Onların sonsuzluğunda kaybolmalıydık.