first day at Jungle

100 7 2
                                    

Hari pertama sebelum aktiviti memasuki hutan pada jam 10:30.a.m.yg akan brmula pagi ini. Lisa,Jennie,Mark,Sehun dn Mingyu telah mencadang untk brmalam di hutan selama 3 hari 2 malam.

//Skip dkt Hutan//

Lisa,jennie dn yg lain merendah hutan untk mencari tempat untk brkhemah dn juga dekat dgn sungai.Lisa brtnya kat Jennie"kau rasa tak apa yg aq rasa"Jennie membalas"ape yg kau rasa?"lisa mnjawab"aq rasa mcm ade something yg x kena dgn hutan nih lah"Mark mencelah"knape nih Lisa?aq tgk kau resah semacam je nih..ade yg x kena ke*tnya Mark kpda Lisa*"xde pape cuma aq rasa x sdp hatilah dgn hutan nih?dh lah hutan nih tebal,besar plak tuh*jawab Lisa*tiba2 jennie berhenti dn diikuti Lisa,Mark,Mingyu dn Sehun brhenti..Mingyu brtanya Jennie"ehh..knape kau brhenti tiba2 nih ade pape ke kat depan sana nuh?*tnya mingyu kpd Jennie*jennie menjawab dgn selamba"haah..aq rasa korng patut tgk nih*tnjuk ke arah sana*Sehun mencelah"apedia?ape yg ade kat sana tuh?"dn yg lain melihat ke arah sana?wahhh!!cantiknya tmpat nih"Ehh krng jum kita brkhemah dkt sini"tnya Lisa kpada membernya.Ehh hari dh makin nk gelap nih..krng aq pergi cari kayu api dulu ye?Jennie brtnya kat Lisa"kau tak takut ke jalan sorang2 kat hutan nih?lisa mnjawab.."buat ape nk takut bukan ade hantu,Vampire dn Werewolf pun semua tuh x wujudlah"Jennie mnjawab"oh okay..hati2 tau jgn smpai cedera plak?klau kau rasa x sdp hati kau terus je blik ke tapak perkhemahan?arrasso?"okay aq akn jaga diri nati tepat kul 7:00 pm aq dtg balik dkt sini dgn selamat*jwab lisa*"

//Skip kat hutan(mncari kayu api)//

Lisa memasuki hutan dn mencari kayu api hingga jauh dri tapak perkhemahan."errmm?kat mana nk cari kayu api nih dgn angin yg sngat sejuk*peluk bahu*Lisa trjumpa kayu api d tepi sungai yg brdekatan dgn dia.."jumpa dh kayu api*pergi ke arah ank sungai dn mengutip kayu api*dn tiba2 ade benda trlintas d hadapan mata Lisa"ehh!!ape yg trlintas tadi tuh*bulu roma smkin meremang ke seluruh badan*lebih baik aq pergi dari situ*lari blik ke tempat perkhemahan dn tetiba ade sesuatu yg menghalang jalan*"kau sape haa!!tunjuk muka kau skrng?*marah Lisa dgn suara yg takut*tiba2 benda tuh muncul depan mata?

Arghhhhhhhhh!!

lalu lisa jatuh pengsan kerana trkejut dgn benda yg muncul depan matanya dgn mata merah,dn mempunyai taring yg sngt tajam*
//esokan hari//
Lisa trbangun dri pengsan dn melihat sekeliling yg dipenuhi dgn benda2 yg mngerikan"kau sape haaa!!asal aq blh brada kat sini?"namja tuh mnjawab"maaf pasal smalam?aq Park Jimin dn aq seorng Vampire"lisa mnjawab"what!!Vampire?x cayelah?mne ade vampire dn vampire or werewolf x pernah wujud"Jimin mnjawab"kau tak caye ke Vampire wujud sebenarnya"lisa membalas"x nmpak mcm vampire pun..klau vampire mata dia merah dn ade taring tpi aq tgk xde pun semua tuh"Jimin mnjawab"kau nk tgk ke?*mngeluarkan taring*"Lisa trkejut melihat dn baru lah Lisa percaya yg vampire dn werewolf wujud"jimin brtanyakan Lisa"ape name kau dn knape kau blh brada di hutan yg sngt tebal nih?"lisa mnjawab pertanyaan Jimin"oh aq Lalisa dn aq dtg ke hutan nih untk brkhemah brsama rakan2 yg lain*ade benda trlintas di fikiran Lisa*jap..aq trlupa kawan aq dn mesti diorng sngt risau kat aq*eurmm Jimin aq kena pergi? blh kau hntr aq plang?Jimin mnjawab"boleh tapi dgn satu syarat Lisa jgn bagitau sesape pun tentang hal nih?lisa membalas"okay Lisa janji",

sorrylah klau x best sbb nih first time buat ff..kita nih x brape pandai sngt nk buat ff

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vampire Vs Werewolf:Moonlight KingdormWhere stories live. Discover now