1.0

15.6K 1K 718
                                    



1k olsun söz-vote sayısı yüksek olursa birde-ikisinide buluşturacağım hsjkskkaka ibne diyeceksiniz ama hemende buluşmasınlar canım hsjksksks

Multi:Temmuz.

_______

-Kumru'nun bakış açısı-

Kızlar tuvaletinin önünden geçerken aklıma nedensizce o geldi.Dün son defa burda konuşmuştuk ve gece o yazmadığı için bende yazmamıştım.Belkide benden bekliyordu yazmamı ama yazamıyordum.Bir türlü parmaklarımı durduruyor 'acaba yazacakmı?yazmazsa benden vazgeçmiştir' diye düşünüyordum.

Temmuz'un adımı seslenmesiyle bakışlarım ona döndü.

"Kanka Allah belanı vermesin.Kızlar tuvaletine baktığın gibi bana bakmadın be.O nasıl bakıştır?"

Gözlerimi devirdim.Siyah saçlarımdan önüme geleni geriye attıktan sonra ellerimle çantayı çekiştirmeye başladım.Konuşurken bir şey yapmasam olmuyordu.Alışkanlık haline gelmişti artık."Çünkü,sen tuvalet değilsin Temmuz."

Baygın baygın bakan arkadaşımın karşısında V'nin deyimiyle anırdım.Bir kaç kişi dönüp 'okula artık inekte alıyorlar' bakışı atarak yollarına devam etdiler.Omuzuma değen omuzla sendelenerek Temmuza tutundum.

Şubat bana bakmadan kolunu Temmuzun omuzuna doladı ve yanağına küçük bir öpücük kondurarak gülümsedi."Ya abi kaç kere diğeceğim ulu orta yerde yapışma diye,taliplerimi kaçırıyorsun."

Şubat gözlerini devirip,"Niyetimi anladın sonunda."diğerek daha sarıldı kardeşine.

Şubat'la nedense anlaşamıyorduk diyemeyeceğim,çünkü nedeni vardı.İlk geldiğimiz gün üniversiteye bir arkadaş edinmiştim.

İsmi Batu'ydu.Günün sonuna kadar onunla birlikte takılmıştık.Taki Şubat onu müdüre şikayet edene kadar.Batu uyuşturu kullanıyormuş.Bunu bile Şubat'ta ispiyonlamış işte.Nasıl anlarsanız.O günden sonra ondan hiç haz etmiyordum.Batu'yu kenara çekip arkadaşça yanaşa bilirdi.Uyuşturucu kullanıyor diye o insan diğilmiydi?

"Ben derse geç kalıyorum,iyi günler." Diyerek oradan uzaklaşmadan evvel onunla göz göze geldim.Zaten bir kaç saniye süren bakışmamız yine son buldu.

Dersten sonra Temmuzun israrıyla okula yakın bir kafede buluşacaktık.Onun dersi yarım saat önce bitmişti.Umarım yanında Şubat yoktur diyerekten adımlarımı hızlandırdım.Kulağımda yine aynı şarkı dönüp duruyordu.Nedensizce onun taktığı kulaklığın tekini takmıyordum.Ona özelmiş gibi.

Gece büyük annem uyanmıştı ve bunu duyduğum için sevinmiştim.Babamla o gece sarılarak ağlamıştık.Annemse bizim gibi diğildi.O ne olursa olsun ağlamazdı.Biz babamla duygusaldık.Aslında fazla duygusal sayılmazdım.Biri ağlayınca direkt bende duygulanıyordum.Ve ya ağlıyordum.O günde babam için ağlamıştım.Ve tabikide büyük annem için.

Turuncu ve gri renklere bürünmüş küçük kafeden içeri girdiğimde kahve kokusu etrafımı sarmaladı.Rizeli aileden geldiğim içindi sanırım çayı daha çok seviyordum.İçersemde çikolatalı kahve içerdim.

Temmuz beni yanıltmadı.Kendisi kahve içerken yanında oturan Şubat telefonla uğraşıyordu.

Telefonuma gelen bildirimle elimi cebime atarak iphone5'mi çıkardım.Sizin ferrariniz olsa adını söylemezmiydiniz?Peki sustum.

V:Nerdesin?

Kumru:Temmuzla kafede buluştuk.Ve yanında meymenetsiz surat Şubatla.

Cevap gelmediği için masaya yöneldim ve kısa bir selamdan sonra garson geldi.Hafif bir gülümsemeyle,"Çikolatalı kahve lütfen."dedim.Garsonda gülümseyerek yanımdan uzaklaştığında yine bildirim sesi geldi.

V:Bir daha ona gülme.Ağzını yüzünü dağıtasım geliyor.Kum,bir daha öyle güzel kimseye gülme.Benim gibi erimlerini istemiyorum.

Kumru:Burdamısın?

V:Kedi gibi etrafına bakıp durma,çok tatlı gözüküyorsun,seni mıncırasım geliyor.Ve istesende beni göremezsin.Sadece ben seni göre bilirim.

Kumru:Keşke şuan yanımda olsaydın.Şubat beni geriyor.

On dakika cevap gelmediğinden telefonumu cebime koydum.Önüme konulan kahveden yudumlarken bir yandanda Temmuzla sohbet ediyordum.Şubat burda yokmuş gibi davrandığımın farkındaydım ama elimde diğildi.Beni gerçekten geriyordu.

Şubat bir kaç dakika sonra bir şey söylemeden yanımızdan kalktığında şaşkınlıkla arkasından bakıyorduk.Erkekler tuvaletine girdiğini gören Temmuz,"Abim gelsin kalkarız."diyerek fincanın dibinde kalan kahveyi sesli bir şekilde içti.Gözlerim kısık ona baksamda omuz silkti.

On beş dakika bizi bekleten Şubat sonunda geldi."Abi gözlerine noldu?"diye soran Temmuzla bakışlarım Şubata kaydı.İlk defa gözlerine uzunca baktım.Kızarık gözleri kısık bir şekilde Temmuzun üzerindeydi.

"Tuvalet tozlanmıştı,biliyorsunki alerjim var.Öksürükten kızarmış olsa gerek."diyerek garsonu çağırdı.Parasını ödeyerek oradan ayrıldık.

Onlarla bir yerden sonra vedalaştım.Bildirim sesiyle gülümsedim.

V:Seni seviyorum,ne olursa olsun hep seveceğim.

________

Vote ve YORUMUNUZU eksik etmeyin dostlarım.Bak yoksa geç geç bölüm atarım ıkskskdkdjdkd bölüm sonunda bile ibnelik yapıyorum djksöamskddk.

V.|texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin