2.7

10K 716 428
                                    






Buraya hoşlandığınız biri var mı yok mu onu yazın ıakkddlksk bakalım kaç kişi V gibi.

_________

Taksi evimin önünde durduğunda gözlerim ona kaydı.

Sürekli o,ya da V diyordum ama adını unutmuştum.

Gerçekten adı aklımda şu an yoktu.Sanki kendisi silip atmıştı hafızamdan.

Gözleri gözlerimi bulduğunda yutkundum.Ela gözleri....çok güzeldi be!

"İnecek misin?"

Gözlerim şaşkınlıkla açıldığında hafif,yandan gülümsedi.

"Aman!Ben sana çok meraklıydım sanki!Yallah canım yallah!"

Kapıyı çarpıp indikten sonra hızla apartmana girdim.Tamam atar yaptım falanda İnşAllah taksici şöför bey abi sövmezdi arkamdan.Üstelik parayı da vermemiştim.

Çantam Temmuz da kalmıştı!

Of!Neden tüm aksilikler beni buluyordu ki!

Kamp'a gitmemiştim.Zaten V'yle buluşmak için gidecektim.Ama kamp'tan evvel onu tanımıştım.

Havalı havalı kesinlikle oydu falan diyorum ama.Ya o olmazsa?

Saçmalıyorum tab2de oydu.

Sıkıntıyla puflayarak asansöre bindiğimde bineceğim kata bastım.Geriye yaslanıp V'yi düşünürken yüzümde salakça bir gülümseme vardı.

Eve girdiğimde kendimi direkt koltuğuma attım."Canım koltuğum senden 1 gün ayrı kaldım ama totoşum seni özledi."

Sevgilim'miş gibi koltuğuma sarıldığımda derin bir uyku bastı beni.Bu olaylar beni gerçekten yormuştu.Azcık kestireyim ya ben.

Evet kesinlikle.

______________

*V'nin anlatımından.*

Anıl ve Rüzgarı film izlerken bulduğumda gözlerimi devirerek odama çekildim.

Artık çok vıcık vıcıktılar.Ne olurdu sanki dışarı çıkıp bir-iki insan görselerdi!

Kendimi yatağıma attığımda aklıma Kumru'nun son yüz hali geliyordu.Yüzümde salakça bir gülümseme belirdi.

Hissetmişti V olduğumu.Yoksa beni direkt taksiden atardı.

Telefonu elime alarak whatsapp'ta son durumuna batım.

Gece 3'ü gösteriyordu.

Parmaklarım klavyede gezindi.

V:Şimdiden seni özledim

V:Şu sinirlenince aldığın yüz şekli var ya

V:Ulan çok tatlı be

V:Aslında her mimiğini seviyorum da neyse yeni sevgili bulan çocuklar gibi utandım

V:Beni delirtiyorsun

V:Bu haline bile aşığım

V:Neyse,yarın buluşuyoruz

V:Evet,kesinlikle.

___________

Yaaa çok güzel bir gif buldum.Ama onu bu bölüm atmayacağım za lalskkdlakldd Gifde ikisi bar.Yani resmen ikisi var lldkkdkfkldl

Neyse bu da bu günün son bölümü kskjdkdkkdlkd

İyi geceler dostlarım💜💜

Sizde şu yoruma sevdiğiniz renkte kalp bırakın ya kskdjlskdlfk

V.|texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin