1K'ya adım adım ilerliyoruzzzzzzzz huhuhuhuhuhuhuhu nys.Bundan sonra bölümle alakadar olan fotoğraflar koyucam amk yetti artık jdkslsklslxklx
Medya:Duman-Her şeyi yak.
____
"Kırmızı bence daha iyiydi."
Üzerimde dizlerimin üzerinde biten dar lacivert elbiseye burnumu kırıştırarak baktım.Açık herhangi bir yeri yoktu.Kolları dirseklerimde bitiyordu.
Kesinlikle kot pantolon ve kırmızı kazak daha iyidi.
"Bana diyorsun ama sen ha...giyinmişsin.Hey ne zaman giyindin?"
Temmuz gözlerini devirip Şubatın ona kızacağını bile bile bordo ruju dudaklarına sürdü."Sen ilk giydiğin gri elbisede ben hazırdım bile."
Gözlerim odada dolaşırken ne kadar zaman geçtiğini hesaplıyordum kafamda.Kesin yine bir saatten fazla süredir elbise deniyordum.
Bu gün okulda gördüğümüz broşürde okulun popüler grupu sahneye çıkacaktılar ve gitmek istememe rağmen aklıma V'nin oraya gideceği geliyordu ve bu bizim ilk konserimiz olduğu için gitmeye karar vermiştim.
Kötü bir şeydi.Onun beni tanıyor olması ama benim tanımıyor olmam kötüydü.İlk merak ettiğim gözleriydi.Ela?Mavi?Yeşil?Yada en sevdiğim siyah?
Peki ya kokusu?Kokusu nasıldı acaba?
Bunları düşünürken kırmızı kazağımı ve kot pantalonumu giymiştim bile.Saçlarımı salık bırakıp önden bir kaç tutamını arkada tokayla tutuşturdum.
Gözlerime ince bir eyeliner çektim.Kirpiklerime maskara çektikten sürdükten sonra dudaklarıma mat kahverengi ruj sürdüm.
Hazır olduktan sonra beyaz spor ayakkabımı ayağıma geçirdim.
"Gidelim."
____
"Nerdesin abi?"Temmuz diğer elini kulağına koyarak daha iyi duymaya çalıştı telefonun diğer ucundaki Şubat'ı.
Herkesin elinde balon vardı.Bizede girişte vermiştiler.Sahneye çıktıkları gibi bırakacakmışız.
Telefonumun titremesiyle cebimden çıkardım ve kilidi açtım.
V:Kum,eğer iznin olursa sana sarılmak istiyorum.
V:Lakin ne sen konuşacaksın nede ben.
V:Arkanı asla dönmeyeceksin.
Kumru:Peki ama ya Temmuz ve Şubat?
Kumru:Onların görmesinden çekinmiyor musun?
V:Arka taraflara gel onlara görünmeden
V:Sana doymayacağımı bilerek yinede sarılacağım
V:Eğer bir gün beni tanırsan umarım yine sarılırız
Diyecek bir şey bulamamanın sıkıntısıyla derin bir nefes aldım.
Bir kaç dakika sonra zaten Şubat gelmişti.
"Bu ne Temmuz?Resmen maymun götüne dönmüş dudağın."diyerek gülen Şubata hayretle bakıyordum.
"Ya!Abi!"trip atarak biraz ileriye giden Temmuz'a göz devirdi Şubat.Sonra oda arkasıyla gittiğinde tamda sahneye çıkmıştı grup.Büyük çığlıklarla karşılanılan grup buradan net gözüküyordu.Beşininde yüzünde güzel bir gülümseme.Her kes balonları bıraktığında bende bırakacakken arkamdan birinin sarılmasıyla irkildim.
"Korkma benim."fısıltısı tam kulağımın dibinde olduğu için duymuştum.Heyecandan elimden uçan balonla gözlerimi kırpıştırdım.Kalbim göğüs kafesimi zorluyor sanki aradığını bulmuş gibi.
Karnımın üzerinde duran kollarına sarıldım.Mayhoş edici kokusunu içime çektim.İnanılmazdı."Heyecandan öleceğim sanırım Kum,bunu ne kadar hayal ettiğimi bilemezsin."
Kalp atışlarını sırtımda hiss etmekse dahada mükemmeldi.Ellerini okşadım.Elime çarpan bilekliğine göz attığımda tanıdık gelmesi dahada heyecanlandırdı.
Bilekliğiyle oynamam onu gersede sesini çıkarmadı.Emindim ki yarın bilekliğini çıkaracaktı.Peki ya huzur veren kokusu?Onu değişe bilecek miydi parfümlerle?
"Aşk için ölmeli,aşk o zaman aşk.
Aşk için ölmeki,aşk o zaman aşk."Derin bir nefes almamla o da aldı.
"Yanacağız ikimizde ateşte,bir kıvılcım yeter hazırım bak.
Aşk için ölmeli,aşk o zaman aşk."Gözlerimi kapattım,ona ait olduğumu hiss etmek istiyordum ama bir şey eksikti.
Bağırış sesleri daha çok kızlara aitti ve gerçekten kulak tırmalacıydı.
Elleri karnımda gezinirken şarkı birmişti.Solist olan çocuk teşekkür ederek bir kaç saniye susmaları için izin istedi.Etraf sessizliğe bürünürken solist konuştu,"Aranızda bir arkadaşım var ve sıradaki şarkı delicesine aşık olduğu kıza armağan etmemi istedi.Dostum umarım senin için bir umut doğar ve kız çirkin suratına aşık olur.Ve umarım yarın sağ salim güne başlarım."
Solist çirkin derken alay edercesine demişti.Kız kimse şanslı olmalıydı.Bir an kendimi düşünmüştüm ama eğer öyle olsaydı V söylerdi senin için diye.
"Geri gelecek misin?
Günahın neyse onu bilelim,
Seve bilecek misin nefret gibi beni
Yoksa orda kal bebeğim belkide sana göre değilim.Sen girdin hayatıma çarparken
Oralarda burdaki kalbimdi kanayan,
Vazgeçtim aklımdan,eşimden dostumdan
Alay eder oldum sancımla.Hüzünlerini de al yanına ne olcak yanacaksan
Benimle yan,benimle yan
Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam,
Benimle yan ,benimle yan.""Benimle yan,Kumru"diye fısıldadı V.O an anladımki şarkı bana hitabendi.Kafamı omzuna yaslamak istesemde gözüme Temmuz ilişti.Bir kaç kişiyi çekerek bana ulaşmaya çalışıyordu."Temmuz geliyor."
"Görüyorum,"diye fısıldadı yine.Kollarını benden çekmeden evvel,"Sana aşığım Kum."dedi ve gitti.
Heyecandan dilimi yutmuş gibiydim resmen.
Yanıma ulaşan Temmuz sıkıntıyla nefes alıp,"Abimi gördün mü Kumru?"diye sordu.
Kafamı hayır anlamda salladım.Kafama dank eden şeyle gözlerimi kocaman açtım.
Hayır o olmazdı değil mi?
_____
Yine bir hainlik yapıp sizi şaşırtıcam zaaaa jdksksjaşkdksllskslsşs neyse bu bölüm öyle mizah falan olmadı ama diğer bölüm aynı mizahlığıyla devam edecek dkskhdjlsa
Reklamlardan sonra devam edecek gibi oldu ama neyse hekskksjala
Görüşürüz V'nin canları hdjskalksa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.|texting
Short Story13.05.17 kısa hikayede#1 Bilinmeyen Numara:Bugün yine gözlüklerimi takmak zorunda kaldım. Bilinmeyen Numara:Resmen parlıyordun.Bir güneş gibi. Bilinmeyen Numara:Keşke ismin Güneş olsaydı. Bilinmeyen Numara:Tam sana uygun bir isim. Bilinmeyen Numara:...