3.8

7.5K 471 164
                                    



Multi:Mihrimah.

Medya:Sezen Aksu-Şanıma inanma.

*

Bugün Temmuzun doğum günüydü.Ve ben ilk onu kutlayamayacaktım.Hala birbirimizle konuşmuyorduk ama konuşmak içinde can attığımızı biliyordum.

Yarın Şubatla birlikte tatile gidecektiler ve ben bir daha fırsat bulamayabilirdim.

Vefaya son model arabasıyla beni almasını söylediğimde gülerek telefonu kapatmış,onunda güldüğünü hissetmiştim.

Üzerimde siyah şortlu tulumum ve beyaz tişörtümle uyumlu beyaz spor ayakkabı giymiştim.Neyseki çok tatlı gözüküyordum.

Saçlarımı her ne kadar topuz yapmak istesemde bir türlü tutturamıyordum.Hayır yani evde ne güzel topluyordum,neden dışarıya çıkınca olmuyordu ki!

En sonunda at kuyruğu yaparak geldiğini söyleyen Vefayla,evden çıkmıştım.

Zıplayarak merdivenleri iniyor,yine her zamanki gibi şarkı mırıldanıyordum.Sonunda dış kapınıyı açarak çıktığımda bu sefer kapının önünde beni bekleyen Vefayla gülerek arkasından yaklaştım ve arkasından beline sarılarak kafamı yasladım.

"Aniden şöyle şeyler yapmasana."dedi gülerek.

Güldüm.Sonrada yaprak şakasını yapmayacağım neyse.

"Vefa?"

"Hım?"

"Sende sarılsana gerizekalı!"

Ellerini ellerimin üstüne koyduğunda,"O kadar sıkı sarılmışsın ki dönemiyorum."dedi parmaklarımı tek tek çözerek.

Sonunda bana döndüğünde omuzuma sarıldı ve kafasını omuzuma yaslamasıyla hızla çekilmesi bir oldu."Bu ne?Yarısı nerde bu siyah şeyin?"

"Tulum bu tulum."

"Her neyse.Nerde yarısı?Paran yetmediyse ben tamamlarım.Gidip alalım."

Elimden tutup bisikletin önüne oturttuğunda şaşkınlıkla açılmış gözlerimle ona bakıyordum.Bacaklarıma bir bakış atıp sonra kafasını çevirdi."Hay...böylede açık ama."

Ellerimi yanaklarına koyup kendime çevirdim."Yanımda sen varken kimse bana bakmaz.Hem bu sıcakta pantolon mu giyseydim?"

Burnuma öpücük koyarak,"Kıskançlık damarlarım kabarınca ben,ben olmuyorum."

"Kim oluyorsun?"

Bana 'lütfen bir daha espiri yapma sen' bakışından atarak bisikleti sürmeye başladı.Ellerim yine ellerinin yanındayken şarkı mırıldanıyordum.

"Temmuzun doğum günü bugün değil mi?"

Kafamı salladım.

"İstersen yanına bırakabilirim seni?"dedi yavaşlayarak.

"Tamam.Bırak ama sende yanımda ol."

Kafasını salladığını gördüm yan gözle ona bakarken.Ne de güzel çenesi vardı yahu!

Temmuzların evinin önünde durduğumuzda Şubatın evden çıktığını gördük.Bisikletten indiğimizde Şubatın bakışları bize kaydı.

"Caner?"

"Nereye gidiyorsun kardeşim?"

Şubat gülerek cevapladı."Temmuzun sürpriz doğum günü partisine."

"Kim ayarlamış ki?"

"Sedef'le Lale."

Kafasını salladı Vefa.Şubatın bakışları bana kaydığında gülümseyerek,"Selam."dedim.

"Selam."dedi bakışlarını kaçırarak.

Vefa,"O zaman birlikte gidelim şu partiye.Kumru Temmuzla konuşmak istiyordu da."dedi yeniden bisiklete binerek.

"Adresi yollarım sana.Ben Salihle gideceğim."

"Pekala.Orda görüşürüz o zaman."

"Görüşürüz.Kardeşim."

Birlikte Şubatın gönderdiği adrese ulaştığımızda Vefa,"İstersen senin için onu çağırabilirim içeriden.Yalnız konuşmak istiyorsan eğer."dedi.

Kafamı sallayarak onu onayladım.İçeriye girdiğinde önden gelen Mihrimahı görmemle kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalktı.Beni görünce aradığını bulmuş gibi hali vardı.

Yanıma ulaştığında telaşla konuşmaya başladı."Seninle konuşmam lazım."

Kaşlarım çatıldı."Ne konuda?

"Caner Vefaya yazan,bilinmeyen numara konusunda."

*

Hellö.Nasılsınız?Ben iyi sayılırım yav kslakkdlskdldl

Neyse,sizi seviyorum kendinize iyi bakın dostlarım! <3

Bu arada Çevrimiçi'nin yazarıyla konuşacağım instagramdan.Eğer benzerlik olduğunu söylerse kitabı kaldıracağım.Artık yetti.Yine yazan biri olmuş üstelik "Yallah" kelimsenin hemen altına.Yazar belirtmişti ki bu "yallah" kelimesi Nidaya ait değil!Saçma sapan yorum yapıp asabı bozdular yine.Neyse.

Yeniden burda olmak dileğiyle,hoşcakalın. <3

V.|texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin