Multi:Caner Vefa.Medya:Teoman-Mavi kuş ile Küçük kız.(bu şarkıyı dinlerken aklıma Vefa ve Kumru geliyor yahu! *-*)
_
Mutlu olanlar,mutlu olmayanlar ve mutsuz olup,mutlu görünmeye çalışanlar.
Bunlardan hangisi sizsiniz?
Bu üçünüde yaşamıştım.Şu an mutluydum,sanırım.
Vefa,sanırım hayatımın bir parçası olmuştu.
"Ne düşünüyorsun?"ela gözleri güneşin altında yeşil gözüküyordu ve gözlerini kıskanıyordum!
Gülerek çimlerin üzerine uzandı ve kolunu açarak gözleriyle uzanmamı işaret etti.Kafamı koluna yasladım.Elini omuzuma sararak kendine çekti beni."Hiçbir şey."
"Bu akşam buluşalım mı,işin yoksa eğer."
Kolumu beline sararak kafamı dahada rahat yere koydum.Kalp atışlarını-depar atan kalp atışları mı demeliyim-duymak güzeldi.Gülümseyerek kafamı salladım."Buluşalım."
*
"Oha!Bu kadar romantik miydin lan sen?"
Gözlerini kısarak kafasını iki yana salladı."Görende iki mum yakıp,deniz kenarında oturduğumuzu sanır."
Dudaklarımı büzerek cipslere baktım."Peynirli sevdiğimi bilmen ne hoş."
"Son kalanı almak için bir amcayla kavgaya giriştik,yerde oturarak taş kağıt makas oynadık yarım saat.O kadar zorlu bir savaştı,ama kazandım."
Gülerek yere oturdum.
Mahalleye yakın parkın çimlerinde oturmuştuk ve görevliler her an suların açılacağını söyledikleri için zorlada olsa izin almıştık.
Peynirli cipsin birini açarak avucuma yerleşecek kadar aldım.Hepsini ağzıma zorla tıkarak çiğnemeye başladım.Vefa'da aynısını yaptı."Vağr yağ eğn gülüzelğ çiftğ bizizğ."
Neyse ki cümlesini anlamıştım."Ağzınığ kağağ ağzınığ."
Gülmeye çalıştığında az kalsın boğuluyordu.Dilimi ısırarak gülmemeye çalıştım.Sırtına vurarak,"Helağl helağl."dedim.Tabi anladıysa.
Cipslerimiz bitmiş,lahmacunlar yenilmiş,tablo oynuyorduk.
Oynamadan evvel 'Ne yani sevgilimizle tablo oynamayalım mı?' demesiyle ufak bir kalp krizi geçirmedim değil.
"Yah!Hile var!"
"Kızım ne hilesi?Asıl hile yapan sensin."
"Banane oynamıyorum ben!"
Yüzümü avucuma yaslayıp ona baktığımda gözlerimiz anında buluştu.Ela gözleri gece bile parlıyordu!"Çok güzelsin be!"
Gözlerini kocaman açtı."Hey!Bunu benim söylemem lazımdı!"
Omuz silkerek güldüm.Yol kenarında araba durdu ve şarkı son ses olduğu için duyuluyordu.Bu şarkıyı biliyordum.Teoman'ın Mavi kuş ve küçük kız,şarkısıydı.
Suların açılmasıyla geç kalmıştık,ıslanmıştık bile.Gülerek ayağa kalktık ve kolumdan tutmasına izin verdim.Suların açılmadığı yere kadar koştuk.Sonunda durduğumuzda sırılsıklam olmuştuk bile.
Ellerini omuzuma koydu.
Tıpkı dizilerde ki gibi an yaşıyorduk lan!
Hay ben böyle anın!
Gözlerimi kaçırmamaya dikkat ederek gözlerine baktım.Gülümsedi."Artık eminim,senin bende yerin hiçbir zaman değişmeyecek."
"Üçüncü bir adın mı var senin?Aaa."
Evet buraya kadardı.Bu anı bozduğum için içimden küfrediyordum kendime ama boş verin.
Hayata bir kez geliyorduk ve ben onun yanında böyle rahatsam böyle devam edecektim.
"Tüm romantikliye sıçtın.Saygılar Kumru."
"Ama.."
"Sus,gidelim."
"Peki."
"Çok düşündüm kaçayım diye ama dedim;
Ne zaman anlaşmış ki kalple beyin
Ve hele ne zaman düşünsem seni
Yaprak gibi titriyorken kalbim"
*Bölümü geciktirmeden atmak istediğim için ithaflar hala kaldı :/
Bunun için gerçekten üzgünüm,söz veriyorum gelecek bölüm ithaf yapacağım ^-^
Burada olduğunuz için,teşekkürler.Sizi seviyorum be sklsksllalskd
Bu arada #Wattys2017 'e katıldım.Desteklerinizi bekliyor ve size güveniyorum.
Teşekkürler dostlarım! *-*Buraya kadar okuduğunuz için,hala yanımda olduğunuz için.
İyi geceler *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.|texting
Short Story13.05.17 kısa hikayede#1 Bilinmeyen Numara:Bugün yine gözlüklerimi takmak zorunda kaldım. Bilinmeyen Numara:Resmen parlıyordun.Bir güneş gibi. Bilinmeyen Numara:Keşke ismin Güneş olsaydı. Bilinmeyen Numara:Tam sana uygun bir isim. Bilinmeyen Numara:...