Medya:My Secret Romance dizisi-Ost2*
V:Seni aşağıda bekliyorum.Zor bulursan eğer aracımda bekliyorum.
Gülümseyerek telefonu kapatıp üzerime hızlıca günlük şeyler giydim.Acaba araç derken,araba mı yoksa motordan mı bahsediyordu?
Omuz silkerek telefonumu cebime yerleştirdim ve evden kapıyı kilitleyerek çıktım.
Hızla merdivenleri inerken 'Shape Of You' şarkısı dilimde dolanıyordu.
Sonunda dış kapıyı açtığımda temiz havayı derince soludum.Bakışlarım etrafta gezdirdiğimde onu göre bilmiştim.
"NE?"
Gözlerimi kocaman açmış haince gülümseyen yüzüne bakıyordum.
Çünkü araç dediği şey,bisikletti.
Yanına ulaşarak ellerimi belime koydum."Pardon da,biz buraya nasıl yerleşeceğiz?"
"Gel bakalım."diyerek belimden tutup kendine çekti.
Bu haraketinden ikimizde şaşkına dönmüştük.Hafifçe boğazımı temizleyerek gözlerimi kaçırdım.
V bey,acaba siz ne yapıyorsunuz?
Elini belimden çekerek kolumdan tuttu ve önüne yan şekilde oturttu."Şöyle gideceğiz Kumru hanım.Beğenemediysen araba çalıp öyle gelirim diğer buluşmamızda."
İkimizde güldüğümüzde aklıma gelenle kaşlarımı çattım."Lan,hani sen zengindin?"
Gözlerini kaçırdı."Kim?Ben?Ha ha ha.Değilim."
Derin bir iç çekerek ellerimi ellerinin yanına koydum."Bana ne gelecek sefere son model araba isterim."
_______________
Geldiğimiz yer hastahaneydi.
Evet,ilk buluşmamız cidden hastahanede olacaktı."Oğlum buraya niye geldik?Bak doğruyu söyle hastalığın falan yok değil mi?"
Gözlerini kısarak bana döndü."Oğlum?Vay be!İlk önce kardeşim,şimdide oğlum.Yakında annende olurum senin."
Gözlerimi devirsemde gülüyordum.Çünkü,sitem edince o kadar tatlıydı ki!
Kendine gel!Kaptırma çocuğa kendini!
İçeri girdiğimizde sanki öncedende gelmiş gibi rahatça içeri girdi.Önümüze çıkan hemşire Vefa'yı görünce gülümsedi.
NE?GÜLÜMSEDİ Mİ?
Ona pis bakışlarımdan yollasam da beni umursamadı."Hoş geldiniz Caner bey,az önce sizi sordu Kemal bey de."
Vefa kafasını sallayarak bana döndü."Gel bak,kiminle tanıştıracağım seni."
Kolumdan tutarak peşinden götürdüğünde hemşireye gözlerimi kısıp en pis bakışımı attığımda gözlerini kocaman açıp yoluna devam etti.
Bir kapının önünde durduğumuzda Vefa kolum bıraktı ve kapıyı tıklatarak içeriye girdi.Ardından bende girdiğimde gördüğüm yüze şaşkınlıkla baktım.
"Mehmet?"
__________
Evet!Bir bölümün daha sonuna geldik! Lalskdlşajdpwpoeüelfmcmşsüwpkdşdpw
Neyse.
Bu yoruma ithaf almak isteyenler 'ben' yazsın ^^
Sizi seviyorum lan allsllalslaşs,diğer bölümde görüşmek üzere *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V.|texting
Short Story13.05.17 kısa hikayede#1 Bilinmeyen Numara:Bugün yine gözlüklerimi takmak zorunda kaldım. Bilinmeyen Numara:Resmen parlıyordun.Bir güneş gibi. Bilinmeyen Numara:Keşke ismin Güneş olsaydı. Bilinmeyen Numara:Tam sana uygun bir isim. Bilinmeyen Numara:...