Party time

1.3K 98 32
                                    

Δανάη

Ιιιιιιιιιιιιι είμαι καταενθουσιασμένη σήμερα έρχεται η Μαρία ογεα ογεα
*χοροπηδάει στο κρεβάτι*. Σε δύο ώρες από τώρα θα πρέπει να πάω να την πάρω από τα κτελ και θα είμαστε για 1 μήνα μαζί δηλαδή για όλο τον Ιούλιο. Γιουπι για για γιουπι γιουπι για....

Μαμά - Νίκο, Δανάη, Μίλτο κατεβείτε για πρωινό.

Νίκος -  οοοοοο fuck δεν μου αρέσει το κέικ.

Αλέξανδρος - Νίκο μην γίνεσαι αγενής.
Μαμά -  Δεν πειράζει Νίκο μου θες να σου φτιάξω κάτι άλλο?

Νίκος - Μμμμμ αν θες

Μαμά - θα σου φτιάξω στα γρήγορα μια ομελέτα.

Νίκος - οκ

Αλέξανδρος - Λοιπόν τώρα για το σαββατοκυριακο που θα φύγουμε για να παμε εκδρομή εγώ και η Σοφία θέλω να κρατήσετε το σπίτι καθαρό και να μην το γκρεμισετε και το λεω ιδιαίτερα σε σένα Νίκο.

Νίκος - οκ μπαμπακο μεινε ήσυχος

Αλέξανδρος - ωχ την τελευταία φορά που το είπες αυτό κοντεψες να κάψεις το σπίτι γι' αυτό θα βάλω υπεύθυνη την Δανάη που είναι και πιο ώριμη.

Νίκος - Ωχ τώρα σωθήκαμε

Δανάη - Μαμά θα με πας εσύ στα κτελ να πάρω την Μαρία?

Δανάη - Εμ γλυκιά μου θα το ήθελα πολύ αλλά δε μπορώ γιατί πρέπει να πάω στην δουλειά και μετά να έρθω να ετοιμάσω τα πράγματά για το ταξίδι.

Δανάη - Ωραία τα κατάφερες πάλι. *την ειρωνευεται*. Εγώ τώρα τι θα κάνω?

Μαμά - Εμ θα μπορούσε να σε πάει ο Νίκος αν θέλει βέβαια και αυτος.

Δανάη - Σοβαρά αφήνεις την κόρη σε έναν που δεν ξες ούτε καν πως οδηγάει.

Νίκος - Σε παρακαλώ με πληγώνεις μια χαρά ξέρω να οδηγαω.

Δανάη - Μην χώνεσαι εσύ σαν τσουτσου εκεί που δε σε σπέρνουν εγώ στην μαμά μου μιλησα.

ΝΊΚΟΣ - Ωραία μαμοθρεφτο μιλα ελεύθερα στην μαμα σου.

Δανάη - Δεν σου ζήτησα την άδεια

Αλέξανδρος - αρκετά πια σταματήστε

Νίκος, Δανάη - πφφφφφφφφ

Δανάη - Επιτέλους ήρθε η ώρα θα δω την φιλεναδιτσα μου. Ντυνομαι βάζω λίγο μασκαρα και τα αθλητικά μου παιρνω κλειδιά και πάω να πω τον ηλιθιο να ξεκινήσουμε. Παω εξω από το δωμάτιό του δε θα χτυπήσω πόρτα. Ανοίγω και ουπς είναι μόνο με το μποξερακι είναι ξαπλωμένος μπρούμυτα και μιλάει στο κινητό. (ουαου έχει ωραίο κωλο).ουπς φενεται λίγο νευριασμενος.

Ο ετεροθαλής αδερφός μου Where stories live. Discover now