Η Γνωριμία

1.4K 108 50
                                    

Στην φωτο ο Νίκος μας!!!!!
Κουκλι είναι!!!

Δανάης pov

Λοιπόν αφού φτάσαμε στο μαγαζί με την pizza καθίσαμε σε έναν καναπέ για 5 άτομα. Αν και απορώ γιατί κάτσαμε σε τόσο μεγάλο καναπε ενω μπορουσαμε να κάτσουμε και σε μικρότερο αφού στο κάτω, κάτω είμαστε μόνο τρία άτομα τι στο διαλο γίνεται. Είμαστε εδώ πέρα εδώ και μισή ώρα και δεν παραγκέλνουμε. Έχω πρίξει την μαμά μου να παραγγείλουμε αλλά αυτή λέει συνέχεια να περιμένω έχω σκυλοβαρεθεί και με ξίνει και το γαμιοπαντελόνι. Πφφφφ που είναι η κολλητή σου όταν την χρειάζεσαι. Έπρεπε να είχα πάρει μαζί μου και την κολλητή μου την Μαρία.

Μίλτος pov

Πφφφ έχω βαρεθεί είμαστε εδώ πέρα μισή ώρα η μαμά μας δεν λέει να παραγγείλει και δε ξέρω γιατί. Καμιά από τις δύο δεν μιλάει η Δανάη όλο ξύνεται λες και έχει πάθει ψωρίαση και φενεται νευριασμένη και η μαμά μου φενεται αγχωμένη και απορώ για πιο λόγο. Δεν λέω χαίρομαι που βγήκαμε όλοι μαζί συνήθως από τότε που μας παράτησε ο μπαμπάς δε βγαίνουμε ποτέ μαζί, η μαμά βγαίνει συνέχεια με γκομενους και γυρνάει τα ξημερώματα και η Δανάη ή θα είναι κλεισμένη στο δωμάτιό της και θα βλέπει ταινίες ή θα διαβάζει ή θα βγαίνει για καμιά κρέπα με την μοναδική της φίλη την Μαρία μακάρι να με έπαιρναν μαζί τους όταν έβγαιναν αλλά η Δανάη λέει ότι είμαι μικρός και αυτές μιλάνε για κοριτσίστικα θέματα και εγώ θα βαριέμαι έτσι κάθομαι μόνος στο σπίτι συνέχεια. Μακάρι να είχα έναν άξιο και καλο πατέρα να με κάνει παρέα ή έστω έναν αδερφό να βλέπουμε μαζί ποδόσφαιρο, να μιλάμε για κορίτσια και να παίζουμε μπάλα τι καλά που θα'ταν.

Μαμάς pov

Πφφφ περιμένουμε εδώ και μισή ώρα που είναι ο Αλέξανδρος γιατί άργησε τόσο λες να μην έρθει. Μπα σίγουρα θα έρθει απλώς άργησε γιατί θα είχε κίνηση στο δρόμο αφού μένει και μακρυά. Πως θα το πάρουν τα παιδιά όταν τον δουν και όταν μάθουν αυτό που θέλουμε να τους πούμε? Ελπίζω να χαρουν και να το πάρουν καλά. Ο Μίλτος πιστεύω θα το πάρει καλά έτσι κι αλλιώς ήθελε έναν αδερφό φοβάμαι λίγο την αντίδραση της Δανάης αλλά πιστεύω θα τα πάει καλά με τον Νίκο. Είναι και πολύ όμορφο παιδί αν και πολύ μαγκας αλλά θα τον στρώσω εγω. Πφφφφφ θα σκάσω. Πφφφφ θετικές σκέψεις εισπνοή, εκπνοή....... Ωχ ήρθαν. Τώρα τι να πω στα παιδιά μου από εδώ ο γκομενος μου που θέλω να συζησουμε. Η Δανάη θα φρικάρει ειδικά όταν θα μάθει ότι θα πάμε και σπίτι τους άρα θα χρειαστεί να μετακομισουμε. Αν και μπορεί και να της αρέσει εκεί. Θα κάνει καινούργιες παρέες. Έτσι κι αλλιώς εδώ πέρα δεν έχει φίλους μόνο μια κολλητή έχει την Μαρία και με αυτήν βρίσκονται κάπου κάπου και το κυριότερο ο Αλέξανδρος έχει τριώροφη μεζονέτα με πισίνα και εσωτερική και εξωτερική αλλά και τζακούζι...... Ουαου. Έρχονται προς το μέρος μας. Ωχ η Δανάη κοιτάει μια εμένα μια εκείνους που έρχονται.  Ο Αλέξανδρος έρχεται και με χερεταει ευγενικά και με ένα φιλί στο μάγουλο το ίδιο κάνω και εγώ. Επειτα έρχεται και ο γιος του και μου δίνει το χέρι του με ένα βλέμμα απέχθειας. Ο Αλέξανδρος έπειτα πάει και δίνει το χέρι του στην Δανάη η οποία Δανάη είναι έτοιμη να τον δείρει έπειτα δίνει το χέρι του στον Μίλτο ο οποίος Μίλτος φενεται να τον συμπαθεί. Τέλος συστήνονται τα παιδιά μεταξύ τους και καθόμαστε ξανά κάτω στο τραπέζι.

Ο ετεροθαλής αδερφός μου Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang