Το Κλαμπ

868 79 15
                                    

Δανάης pov

Ουαου όταν μπηκαμε μεσα στο κλαμπ όλα τα ανδρικά βλέμματα στραφηκαν πάνω μου εκεινη την ώρα είδα τον Νίκο να σφίγγεται έπειτα έβαλε το χέρι του στην μέση μου και με έσφιξε πάνω του. Λέτε να ζήλεψε? Μπα δεν νομίζω αφού ουτε καν δώρο δεν μου πήρε. Μεσα το κλαμπ ήταν ασφυκτικά γεμάτο, παντού βρωμοκοπουσε τσιγάρο και αλκοόλ, υδρωμενα κορμιά υπήρχαν παντού αγόρια εντυπωσιακά ντυμενα χορεύουν στο ρυθμό της μουσικής ενώ κορίτσια εξαλα ντυμενα λυκνιζουν πρόστυχα το κορμί τους στο ρυθμό της μουσικής. Μαζί με τον Νίκο πάμε πιο μεσα στο κλαμπ πφφφφ γίνεται όλο και πιο ασφυκτικά εδώ μέσα όλο αυτό είναι πρωτόγνωρο για εμένα αφού στο παλιό μου σπίτι δεν πήγαινα σε κλαμπ. Οπ βλέπω στο βάθος την Μαρία και τους υπόλοιπους από την παρέα του Νίκου. Πλησιαζουμε κοντά τους όλοι με φιλανε, μου λένε χρόνια πολλά και μου δίνουν τα δώρα τους. Ο σερβιτόρος έρχεται να μας πάρει παραγγελία.

-Σερβιτόρος - Τι θα πάρετε? (κλείνει το μάτι στην Δανάη)

Νίκος - δύο μπουκάλια βοτκα(είμαι ασχετη από ποτά οπότε μην παρεξειγητε) και γρήγορα

Σερβιτόρος - εσένα όμορφη τι να σε κεράσω?

Νίκος - τίποτα να μην την κεράσεις δινε του τώρα.

(ο σερβιτόρος φεύγει)

Δανάη - γιατί του μίλησες έτσι.

Νίκος - όπως γουστάρω θα του μιλάω.
Νίκος pov

Τα ποτά ήρθαν όλοι πίνουμε μόνο η Δανάη δεν πίνει τι σκατα;

Νίκος - Δανάη γιατί δεν πίνεις?

Δανάη - εμμμ δεν είμαι συνηθισμενη στο αλκοόλ.

Νίκος - Έλα μωρέ μια γουλιτσα δεν θα σου κάνει κακό

Δανάης pov

Πριν προλάβω να απαντήσω στον Νίκο όλοι η παρεα ξεκινησε να φωνάζει να πιω οπότε δεν ειχα άλλη επιλογή πήρα το ποτήρι με την βοτκα και το κατέβασα μονοκοπανιά omg νιώθω την βοτκα να με καίει παντού αλλά με αρέσει αυτή η καψα (τι να πω ίσως είμαι μαζοχα) θα πιω και αλλο. Είμαστε μια ώρα εδώ και δεν νιώθω τα πόδια μου έχω πιει τόσο πολύ το ένα ποτό εφερνε το άλλο και μάλλον μεθυσα.

Μαρία - παμε να χορεψουμε;

Δανάη - ναιιιιιιιιιιι

Ανεβαίνουμε στην πίστα όλα φαίνονται θολά ξεκιναω να κουνιεμαι στο ρυθμό της μουσικής νιώθω πως τριβομαι παντού όσπου κάποιος με πιάνει από την μέση και ξεκιναει να χορεύει μαζί μου είναι ένα όμορφο αγορι με γαλανά μάτια είναι αρκετά γυμνασμενος και έχει καστανοξανα μαλλιά είναι όμορφος (αλλα οχι τοσο όμορφος όσο ο Νίκος αχχχχ) Μισο τιιιιιι? Σκασε μικρή ηλιθια φωνούλα. Θα τον ρωτήσω πως τον λένε.

Ο ετεροθαλής αδερφός μου Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin